Gå til innhold

Nyvaksinert, trygg og glad!

Anbefalte innlegg

Så jeg tror hver enkelte må bare bruke magefølelsen sin på denne vaksinasjonen.

Men staten burde ha gått ut mer med informasjon FØR epidemien, slik hadde de sluppet unna med panikktilstand.

For det var skremmende å se på legekontoret som var stappfull med overnervøse mødre med barn, eldre som satt med munnbind osv. Det var som 2009 om igjen og det var kun svineinfluensaen de snakket om.

Fortsetter under...

Synes det er merkelig at legen din hevdet at den andre a influensaen er farligere, liljeduft. Riktignok er det flere som dør av den, men i 2009 var snittalderen på disse 86, mens for a1h1 var den 38 - altså rammer den yngre mennesker langt hardere enn eldre.

Synes det er merkelig at legen din hevdet at den andre a influensaen er farligere, liljeduft. Riktignok er det flere som dør av den, men i 2009 var snittalderen på disse 86, mens for a1h1 var den 38 - altså rammer den yngre mennesker langt hardere enn eldre.

Det kan være. Men jeg velger å stole på henne og hennes anbefaling :)

Jeg skal ikke ta vaksina. Har lurt veldig på hva jeg skal gjøre, men landet på at jeg ikke skal ta den.

Jeg er veldig nøye på hygienen, vasker hendene ofte og har alltid med antibac. Unngår store folkmengder f.eks. Ikea.

Jeg syns det er interessant at vi som er gravide helt trygt kan ta vaksinen uten at det er farlig, men å spise f.eks. salami og ta smertestillende må vi for all den unngå!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...