Gå til innhold

Seng med eller uten nedfellbar side?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sprinkelseng altså=)

Er det så man trenger det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville valgt det hvis jeg fikk velge på nytt..

Skrevet

Jeg har ikke hatt det og heller ikke savnet det.

Det kommer vel også til å bli slutt på den type senger da det har forekommet at barn har blitt kvalt. I Usa er det allerede forbud mot salg og produksjon av de.

Skrevet

Det kommer vel også til å bli slutt på den type senger da det har forekommet at barn har blitt kvalt. I Usa er det allerede forbud mot salg og produksjon av de.

Hvordan har de blitt kvalt av det?

Jeg har sånn man kan ta av den ene siden.

Skrevet

http://www.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.7428671

Skrevet

http://www.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.7428671

Aha... Senkbar vegg ja. Den jeg har er skrudd fast, men kan skru av den ene veggen når barnet blir større.

Uff skummelt

Skrevet

Vi har ikke det,men skulle gjerne hatt det! På en annen side må jeg alltid vugge/rugge ham i søvn,så kanskje det ikke hadde funka så bra likevel..?

Skrevet

Jeg har hatt det til alle tre og kunne ikke tenke meg noe annet, veldig kjekt når man har barnet i sengen ved siden av seg.

Ser ikke helt problemet, man skal jo alltid sørge for at tingene til barnet er i orden, det gjelder jo alt barneutstyr. Er jo like farlig å sette barnet i en stol som er ødelagt, skal vi slutte å bruke stoler også da eller?? Amerikanere er en egen sort med mennesker ass....

Skrevet

Skulle ønske vi til det, om det blir en baby til vil jeg så absolutt ha en senkbar side. Med en baby som gråt mye og var mye opp og ned fra senga, pluss å stå over senga over lengre tid var ikke særlig godt når man ikke kunne senke siden..

Gjest <3 2012 <3
Skrevet

Jeg har det, men har ikke hatt bruk for det. Har jo en sengekant på innsiden av sprinklene, og da går det ikke an å senke ned uansett.

Skrevet

Jeg har det, men har ikke hatt bruk for det. Har jo en sengekant på innsiden av sprinklene, og da går det ikke an å senke ned uansett.

Hmm, det går på min. Og jeg har hatt både sånn sengekant man knyter fast fra babydan og sånn tykk fra smallstuff. Funker veldig bra. Er spesielt kjekt når man har sengen i øverste posisjonen, da ble sengen vår kant i kant med sprinkelsengen og det ble veldig lett å ta baby ut/inn av sengen ved amming o.l.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...