Stjernemagnolia Skrevet 3. januar 2013 #1 Skrevet 3. januar 2013 Jeg er knust! Føles som jeg snublet på mållinjen. Sjokket er stort og tårene har presset på i hele dag siden klinikken ringte i dag før jeg skulle til innsett. Prøver å finne ut hvordan det kunne skje for det er mitt 7 stimuleringsforsøk. Har 6 forsøk hvor jeg har kommet til innsett og har også fått embryoer på frys. Fikk ut 7 eggceller som ble befruktet men de delte seg ikke videre. Alt bare stoppet opp denne gangen.... Hva skjer? Sitter her og bare grubler og grubler over hva som gikk galt og vet ikke min arme råd hva jeg skal gjøre videre. Noen som har opplevd noe lignende? Prøvde du flere ganger? Hva skjedde så?
Tante_Esel Skrevet 3. januar 2013 #2 Skrevet 3. januar 2013 uff da... hørtes ikke noe særlig ut, og forstår at du er lei deg! Har ingen erfaring, men ville bare sendedeg litt medføølelse... Tror kanskje jeg ville ha krevd litt ekstra utredning... flere blodprøver, mer sjekk av embryoene... hva sier klinikken til de4tte da? Hvor holder du til? privat/offentlig? jeg vet at hausen har embryoskop.. der ser de utviklingen på embryoene godt, og kan utelukke egg tidligere...
lillegull2 Skrevet 4. januar 2013 #3 Skrevet 4. januar 2013 Hei. Jeg tenker at dette bare var en dårlig måned. Tenk at du har klart det 6 ganger før. Mine sykluser var veldig ustabile i forhold til kvalitet på eggene. Har nå tvillinger på 1 år. Dette ordner seg!!!!!! Blir mye bedre neste gang ;-) Er et tolmodighetsprosjekt dette her med opp og nedturer. Så da er det opptur for deg neste gang. Klem
Stjernemagnolia Skrevet 7. januar 2013 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2013 Takk for støtte det varmer. Vi er på privat klinikk og det er kanskje sånn at det er forskjellig fra forsøk til forsøk og fra en måned til en annen. Har fått ut bra med follikler, god befruktningsrate og har fått satt inn gode embryoer med score mellom 2.1 og 2.3 hver gang tidligere. Kanskje derfor var sjokket så stort når klinikken sa ingen av embryoene ikke delte seg videre for det har aldri skjedd før. Har det litt bedre nå men er fremdeles litt usikker på når vi skal ha neste forsøk. Tror jeg håper over en syklus for jeg er fremdeles sårbar i forhold til det som skjedde og er redd det skal skje igjen om jeg starter opp på neste mens. Ble så sjokkert av det dårliger forsøket at jeg har satt opp en treningsplan, matplan og skal ta grep om livsstilen min for å se om det gir noe utslag. Håpet begynner å tennes igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå