Gå til innhold

Sjokk, UL i går og der var det to hjerter!!

Anbefalte innlegg

På ul sa hun, ja der er det to, fikk hakeslepp, for vet jo at det ikke er så vanlig når alt har foregått på egen måte og uten noe hjelp! Men apparatet hennes var veldig dårlig så hun kunne ikke se om de lå i to poser, så jeg blir innkalt til føden om et par uker for å sjekke det! Håper virkelig ikke de deler pose, men at det viser seg at de har hver sin!

Har liksom ikke sunket helt inn ennå, men veldig gøy, og håper virkelig det vil gå bra, for dette blir første, og vi har forsøkt no i tre år og mistet to ganger, så disse er virkelig sterkt ønsket! :)

Er forresten 7+2

Fortsetter under...

Annonse

Rime: Om jeg ikke tar helt feil er AIH artificial insemination - husband (eller åssen det skrives) :)

Gratulerer så utrolig mye med tvillinger!! :D Skal på UL neste uke, er da 6+6, og vi har tenkt at det ikke gjør oss noe i det hele tatt om der er to! Vi ønsker oss egentlig tvillinger vi, men tviler på at det er mer enn én. Glade blir vi uansett om der er liv! :)

gratulere så mye :) kjempe koselig md tvillinger....jeg har ventet tvillinger to ganger men mistet et foster hver gang :( men har frisk og flotte barn som lever og er fornøyd med d.har ei vennine som skal føde tvillinger om 1 månde,gleder meg stort til det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...