Gå til innhold

UL uke 5, fikk beskjed om at det ikke var noe, men...

Anbefalte innlegg

Var på UL og fikk beskjed om at det var tomt. Men er det egentlig vanlig å kunne se noe i uke 5?

Fikk beskjed om at jeg fikk ta det som en bonus hvis jeg var gravid, dessuten hadde jeg ikke alderen på min side:( (er 36 )

Skal tilbake til uken og sjekke igjen, men må si det frister lite å gå til denne mannen...

Fortsetter under...

Så trist å høre :( :(

Jeg fikk vite at når man er 5 uker på vei så skal man i det minste kunne se et "svart hulrom" på UL.

Jeg hadde en mini blødning når jeg var 5+0 uker på vei...fikk komme inn til privat UL og hun så ingenting :( Bare at slimhinnen var fortykket så det hadde vært noe på gang men det var over. Og dagen etter kom blødningen for fullt :(

Masse lykke til neste uke!

*god klem*

Takk for svar...

Legen mente det kunne være for tidlig å se noe, men hadde en liten blødning i går, så da venter jeg egentlig at det skal komme mer snart:(

Har to friske fine barn, så det er ingen krise, men litt rart er det jo.

Hei. Vil ikke skremme noen nå, men jeg ble lagt inn på sykehuset grunnet kyssesyke den dagen jeg testet positivt med vår sønn. De ville sjekke om jeg var gravid på riktig plass grunnet PCO og da så vi klart og tydelig et svart hulrom med en bitteliten svart prikk inni. Dette fikk vi med oss et bilde av. Da sa gyn at jeg var 3 uker på vei. På grunn av kyssesyken fikk vi flere ultralyder innen jeg var 12 uker på vei. Ca annen hver uke og det var store forskjeller fra gang til gang. Jeg var 6 uker på vei når vi så et hjerte som banket.

Du skremmer ikke ch_88! Fint å høre hva andre har opplevd.

Jeg regner ikke med at det er noe lenger, men sitter allikevel med et ørlite håp siden jeg ikke har begynt å blø. Denne gynekologen har også vært kjent for å ta litt for raske og gale beslutninger tidligere, så det gjør meg også litt usikker.

Annonse

Forrige uke var jeg ca. 5 uker på vei og var på tidlig ultralyd, vi så da kun fostersekken, ikke noe foster eller hjerteaktivitet der.

Fikk beskjed om å komme tilbake igår, for da var jeg lenger på vei, så da kunne vi kanskje se mere.

Å som sagt, i går når jeg var på UL så var der ett lite hjerte som slo :)

så ta ikke sorgene på forskudd, du er veldig kort på vei. vent en uke, å dra på ny UL.

Så fremst som at du ikke begynner å blø veldig mye da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...