Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #1 Skrevet 3. januar 2013 Hei hei Håper noen her inne har noe svar til meg Vi vurderer å prøve på nr 2, men sist gang jeg var gravid (7 år siden) fikk jeg svangerskapsforgiftning (middels grad) og er redd for at det skal skje igjen Noen som har hatt det og allikevel hatt et normalt svangerskap senere? Anonym poster: a090c2581e6203c6920559b5c801a09f
Mamma-til-Emma Skrevet 3. januar 2013 #2 Skrevet 3. januar 2013 Jeg har hatt SF, men jeg er ikke redd for å prøve igjen. Det er helt individuelt hvem som får det, men siden du har hatt det tidligere blir du nok tatt inn til kontroll oftere. Lykke til!
Svirremirre Skrevet 3. januar 2013 #3 Skrevet 3. januar 2013 Mamman min hadde det første i svangeskapet, var veldig alvorlig. Men hun har hatt to helt normale svangerskap etterpå.
vææææ Skrevet 5. januar 2013 #4 Skrevet 5. januar 2013 Mamma hadde det med meg og mormor med mamma. Så her er det nok arvelig Satse lell jeg Men mamma hadde det ikke med nr 2 da ho fikk bror min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå