Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #1 Skrevet 3. januar 2013 Vi skal ha nytt kjøkken til sommeren. Så da lurer jeg på om noen kan komme med gode anbefalinger eller tips. Duger IKEA kjøkken el er det dårlig kvalitet? Noen selskaper som kan anbefales eller frarådes??? Alle erfaringer og tips tas mot med takk. Og til sist, hva betalte dere for nytt kjøkken (ja jeg vet det er store forskjeller på str osv, men lurer allikevel ) Anonym poster: 50e8b8e284c4f6aa1c85834a76776a10
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #2 Skrevet 3. januar 2013 Jeg har to erfaringer, et egetmontert IKEA kjøkken (kosta ca 70 000 kr) og et fra JKE Design som allerede var satt inn i den nye boligen vi kjøpte (så jeg vet ikke pris) Jeg er helfan av IKEA kjøkken!! Så utrolig bra gjennomtenkt med alle små detaljer, det er laga for at alle skal kunne få den ultimate løsningeen som passer for sitt kjøkken. JKE er bra nok, men da vi måtte etterbestille uttrekkbare skuffer (har man bare et skap så ser man jo fader ikke hva som er helt bakerst!) så passa ikke de skuffene helt perfekt pga hengslene (!) sånn at det ble et tomrom på ca 10-12 cm helt nederst...Idiotisk spør du meg! Mens til IKEA kjøkken er hengsler og skuffer og alt som henger sammen gjennomtenkt slik at hver cm blir brukbar. Så jeg liker IKEA best iallefall!! Anonym poster: 9274f9db94e3bf6fbc1f37b66270046b
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #3 Skrevet 3. januar 2013 Ikea kjøkken er helt ok kjøkken det. Hadde det i vårt forrige hus og skal ha det nå når vi bygger nytt hus. Ikea har gode praktiske løsninger for skuffer og skap. Savner alllikevel et par ting(men som går fint an å klare seg uten :-P ). Tenker da på hjørnekjøleskap, vitrinedører i hjørne, skap for kjøkkenmaskin. Anonym poster: e5af9757cfcc84a3fcfdd2d107302f9c
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #4 Skrevet 3. januar 2013 Vi har KVIK. Nesten like billig som IKEA, men med mye bredere utvalg på ting som er nevnt over her, pluss at du ikke ser kjøkkenet ditt hos alle andre vi er storfornøyd! Betalte 100.000 i sommer. Men det er et stort kjøkken, med mange dyre oppgraderinger og 40.000 av de ca er hvitevarer. Anonym poster: baeae5955d95353b9be596325c20bbf9
Førstemann Skrevet 3. januar 2013 #5 Skrevet 3. januar 2013 Vi har nytt kjøkken fra HTH. Veldig fornøyd med kvalitet og løsninger, synes de har et veldig bra utvalg. Men ikke fornøyd med leveransene. Konsulenten som satte opp bestillingen har gjort slett arbeid, og det er umulig for oss å kontrollere at ting er riktig. Dette har ført til at det har vært feilleveranser fra lageret, montøren har måttet komme tilbake mange ganger (etter gjentatte purringer) og flere ganger har lageret levert feil på det som har vært bestilt. Det værste eksempelet er dører so ble levert feil. De har vært produsert på fabrikken (spesialbestilling) 3 ganger, og lageret har rotet de bort hver gang. Nå venter jeg på dørene for 4 gang, spent på om de kommer til uka.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #6 Skrevet 3. januar 2013 Vi er veldig fornøyd med vårt IKEA-kjøkken. Vi ville ha mest mulig skuffer, og siden det er soft-close er det ikke så farlig for små barnefingre Vi har et ganske stort kjøkken og det kostet 55.000. Ovn, micro og platetopp kjøpte vi ved siden av da. Har forresten Lidingø (som jo er utrolig populært, vi har to andre i familien som har det samme) Anonym poster: dc41bf84e4156564c5703372a8682f0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå