Gå til innhold

Ja, da er det bestemt, at jeg blir alenemor til tre igjen.. Noen som er snille og ser?

Anbefalte innlegg

Kunne trenge noen ord om hva framtida bringer. Jeg og barnefar forsøkte igjen etter 1,5 år fra hverandre, men nå etter et år ser vi at det ikke fungerer. Han kommer til å flytte et par timer med bil unna meg og barna.

Noen som kan se hva 2013 vil bringe for meg? Vil jeg og jentene mine klare oss bra? Blir veldig glad for svar :)

Jeg er født 18.11.75

Fortsetter under...

Kunne trenge noen ord om hva framtida bringer. Jeg og barnefar forsøkte igjen etter 1,5 år fra hverandre, men nå etter et år ser vi at det ikke fungerer. Han kommer til å flytte et par timer med bil unna meg og barna.

Noen som kan se hva 2013 vil bringe for meg? Vil jeg og jentene mine klare oss bra? Blir veldig glad for svar :)

Jeg er født 18.11.75

Hei..

Ja dere vil klare dere helt bra får inn positive energier ang det..ser også ny mann på deg...ser ut som det kommer ny mann inn i livet ditt rundt august engang...ser også flere barn på deg..får opp gutt..født i 2015...

får opp at livet ditt vil bli bra men ser å at du vil slite litt selvom det vil gå bra...får opp ang at du vil slite litt at det er i begynelsen..ser du er trist og lei men ser utsom økonomisk sett vil det gå bra..og får opp at barne faren vil stille opp for barna...

alt i alt vil det gå godt...

Tusen takk Solrose1, det var veldig godt å lese :) Jeg tror nok at bruddet er det beste for oss begge på sikt. Og også for barna. Tror ikke det er bra for dem med foreldre som krangler og ikke respekterer hverandre og er glad i hverandre på rette måten. Jeg og barnefar fungerer nok best som venner, og det er jo godt oppi det hele, det at vi er venner. Jeg vet at det blir tøft nå i starten, men må gjøre mitt beste for barna. Blir spennende å se hva framtida bringer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...