Gå til innhold

Noen som bruker vogna som seng om natten?

Anbefalte innlegg

Vi sliter litt med å få sønnen vår (2mnd) til å sove.i jula sov han bedre enn han pleier,da sov han i vogna så vi rugger ham i søvn. Nå er vi hjemme og tilbake i vugga og han våkner etter 1,5-2 timer igjen.. + bruker 30-60 min på å sovne hver gang.. Nå vurderer vi å kjøpe en vogn til å ha inne som seng!! Noen som har erfaring?

Fortsetter under...

Er som å lese om min gutt, han sov kjempegodt i jula hjemme hos mamma. Så ja jeg har begynt å la han sove i vognbagen i stedet for vugga. Virker som om det er mer 'lunt' for dem? Faller mer til ro i allefall :)

Er som å lese om min gutt, han sov kjempegodt i jula hjemme hos mamma. Så ja jeg har begynt å la han sove i vognbagen i stedet for vugga. Virker som om det er mer 'lunt' for dem? Faller mer til ro i allefall :)

Ja,jeg kan jo prøve å sette vognbagen i vugga før jeg går til innkjøp av ny vogn! Det var lurt :) jeg mener å ha lest et sted at de ikke bør sove i bagen om natta fordi det er for tett,men foreløpig sover han ikke noe sørlig lenger på natta enn på dagen så da kan det vel ikke være så farlig!

Her sov førstemann i vognbagen de første månedene. Hun fant ikke roen i sprinkelsengen før hun ble litt større. De er jo vant til å ligge trangt i magen så kan nok føles litt utrygt alene i en "stor" seng :) Jeg har aldri hørt at de helst ikke skal sove der om natten.

Junior sover kun i vogna og han er snart 6 måneder. Vi har vent han til å vugges i søvn, så han sovner ikke i senga si. (Dumt gjort, jeg vet...) Men helsesøster mener at dette er helt greit nå i starten, så får vi ta en kamp på å venne han til senga når han har passert 6 måneder.

Annonse

Min har ligget i vognbag'en som jeg har satt ved siden av senga vår siden hun var født. Hun kommer nok til å bli der ganske lenge til :) Men hun sovner ikke der, slik hun sovner i vogna når vi er ute og triller. da slokner hun på flekken. tar lang tid før hun sovner på kvelden uansett.

Min har også sovet i vognbagen frem til nå (2 1/2) måned, men for fire dager siden bestemte vi oss for å prøve han i sprinkelsenga igjen. Der lå han rolig og så litt på uroa si - og sovnet lett som en plett! Siden har han sovet i egen seng fra 9 om kvelden til 10 om morgenen, bare avbrutt av to matpauser.

Endret av Skywize

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...