Gå til innhold

Tips til dåpsgave til jente.

Anbefalte innlegg

Min søsters prinsesse skal døpes og jeg er på utkikk etter den beste gaven ever. Det er ikke noe spesielt min søster ønsker seg til datteren. Har lyst til å gi noe virkelig fint noe. Tenkte litt på et sølvsmykke, men finner ikke noe jeg liker. Ikke har jeg verdens beste tid på meg heller da jeg må sende dette om senest to uker. Siden det skal sendes i posten kan det heller ikke være noe som kan knuses eller bli ødelagt på noe vis. Ser heller ikke for meg noen av de typiske dåpstingene.

Må heller ikke være alt for dyrt.

Noen som har noen tips?

Anonym poster: 826700913e39919cbee6ed9589edcdf1

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144005093-tips-til-d%C3%A5psgave-til-jente/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Jeg maler dåpsbilder og dåpsstoler på bestilling :)

En helt annerledes og personlig gave!

Jeg begynte med dette nettopp fordi jeg skulle i dåp selv og ikke ville gi det "samme gamle"som de sikkert allerede får 4 stk av.

Men jeg ser at du trenger dette fort!?Hvor holdt du til?

Si i fra om du vil se FB-siden min :)

Annonse

Jeg hadde nylig dåp og av 10 gaver var 5 av gavene halskjede med hjerte. Blir nok til at vi bytter et par av de. Så om du er ute etter noe originalt, ville jeg ikke kjøpt smykker.

Anonym poster: 22eed964186a434fec2cbf21c564fc31

Kjøp henne en stjerne med hennes navn :) vi gjorde det til datteren vår til dåpen. Da fikk hun et fint diplom med navnet sitt på, der det sto posisjonen på himmelen stjernen ligger. Denne rammet vi inn og hang på rommet hennes. Noen syns sikkert slikt er noe tull, men vi syntes det var en stmbolsk og fin gave .

Her er linken vi kjøpte fra :)

Endret av HeltLykkelig ♥♥ Live+spire

Annonse

Siden hun er kongelig er kanskje en pen tiara et ok gavetips? ;)

(Sorry, jeg bare måtte....)

Om jeg skulle kjøpt en unik og flott dåpsgave til ei jente nå så måtte det blitt denne: http://www.sprell.no/index.asp?side=produkt&cid=550&sok=0&snr=1&fa=0&fk=0&fp=0&fm=0&us=0&soktekst=&pid=2750&x=Baghera/Sittebil-|-Rose-rosa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...