Gå til innhold

Søker helgepass til min datter 2 helger i måneden.

Anbefalte innlegg

Heisann

Nå er jeg blitt alene mamma, og trenger helgepass de 2 siste helgene i måneden.

Da må noen hente henne i barnehagen om fredagen og være med henne til søndagen ca. klokken 10.00 :-)

Jeg jobber om fredagen til 03.00 og lørdagen til 04.00Så jeg er jo der også om lørdagen fra ca. 12.00 til 21.00... så den dagen er det bare litt underholdning om morgenen, og når du da kommer om kvelden er hun jo allerede lagt seg.... Hvis ikke du absolutt vil passe henne hele lørdagen og da... men dette kan vi jo snakke om når vi treffes :-)

Hun er 3 år forresten :-)

Hvilke erfaring har du med barn?

Hvilken lønn tenker du på?

Fortsetter under...

• 2 måneder senere...

Ordnet det seg med helgepass til din datter? Jeg kan passe henne for 2000 kr fra Fredag-Søndag ettermiddag om du ikke har fått pass ennå:) Jeg er selv alene mor og har masse erfaring med barn fra jobb som dagmamma/praktikant, barnehage og barneskole...Gi en lyd ved interesse på min mail adresse : [email protected]

• 3 uker senere...

God dag!

Mitt navn er Dianne Lopez,jeg har vært dagmamma før og trives veldig med det.

jeg har en datter selv,og vi elsker å finne på masse gøyt og elsker å være ute.

Jeg tar jobben alvorlig,som at alle føler seg vell mens jeg passer på barna.

Jeg har bred arbeidserfaring innen barnepass, har vært i praksis i barnehage. Jeg har gode referanser og er godt likt av både barn og foreldre.

Jeg håper jeg hører fra dere, du kan kontakte meg på e-posten:

[email protected]

eller på tlf 94294169 dersom det skulle være behov for mer informasjon / cv / referanser.

Med vennlig hilsen

Dianne Lopez.

Hei,

Er godt voksen dame med lang erf m dagbarn og barnehage. Har og mange attester og ref. Har jente på 7 som jeg passer av og til og hadde vært fint om de kunne komme sammen . Har politi attest og . Fint om du kont meg [email protected]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...