Gå til innhold

<Noen som har erfaring med Rikshospitalet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått fødeplass på Rikshospitalet.. Har termin 8. juni. Skal på ul nå til tirsdag.. Gleder meg til det..

Er det noen som har erfaringer og vil dele de?? Eller er det flere som skal føde der ca samtidig med meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Jeg har fødeplass der og har termin 2. mai. Jeg har bare gode ting å si hittil, med tanke på de to UL jeg har vært på der til nå. De jeg har møtt av personale, har vært blide hyggelige og imøtekommende. :)

Skrevet

Fødte der for straks to år siden og ønsket meg dit nå også. Termin 11. juli så kommer nok litt senere enn deg :)!Har bare godord å si, ble møtt av helt fantastiske folk, deilig å ligge på barsel isteden for hotell, og utrolig god oppfølging i forkant av keisersnitt (seteleie). Utrolig god oppfølging på barsel og må jeg si. i tillegg hadde jeg ekstra oppfølging etter fødsel,pga ammeproblemer, og ammepeoliklinikken er også helt suveren. fantastisk flotte folk på hele barsel- og kvinneklinikk spør du meg! Har inntrykk av at det er mye roligere der enn f.eks Ullevål, særlig på sommers tid..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...