Grand Old Lady Skrevet 2. januar 2013 #1 Skrevet 2. januar 2013 Junior har nettopp fylt 3år og har vokst ut av bilstolen. Han er lang og tynn, 100cm og 14 kilo. Selene har blitt for korte og vi må kjøpe ny stol. Neste trinn av stoler er hoversaklig fra 15 kilo og er forovervendt. Jeg synes det er tidlig å snu han, men verre er det at jeg synes det høres skummelt ut at de er beregnet fra 15 kilo. Noen erfaringer å dele med meg, og tips til bra stol? Vi har en Passat Sedan bil.
Vogndilla Skrevet 2. januar 2013 #2 Skrevet 2. januar 2013 Hadde kjøpt et britax two eay elite og hatt han bakovervendt en stund til Men har han hodet innenfor hodebeskyttelsen i det setet han har? Det er ikke farlig om selene går litt bak skuledern hvis du skjønner, det er farligere at selen er for høy.
Grand Old Lady Skrevet 2. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2013 Hadde kjøpt et britax two eay elite og hatt han bakovervendt en stund til Men har han hodet innenfor hodebeskyttelsen i det setet han har? Det er ikke farlig om selene går litt bak skuledern hvis du skjønner, det er farligere at selen er for høy. Problemet er at jeg knapt får låst selene lenger, kun uten yttertøy. De er for korte :-)
Vogndilla Skrevet 2. januar 2013 #4 Skrevet 2. januar 2013 Oj, ja ok... Da må du nok ha nytt ja Jeg vet om mange som har brukt det setet jeg nevnte over veldig lenge, vet om en som satt bakovervendt i det til han var 120cm! Så det bør ha lange nok seler Billig er det å, er vel fast lavpris på babyshop til 1999kr
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 7. januar 2013 #5 Skrevet 7. januar 2013 Vi kjøpte dette til 4-åringen vår nettopp, skal være det beste setet i sin klasse; http://lilleprinsen.no/cybex-Solution-X2-fix Testvinner og på tilbud hos lilleprinsen nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå