Gå til innhold

Hmm.. Hvilken terminkalkulator skal jeg egentlig stole på? Noen som er proffe til å regne ut termin her? :-)

Anbefalte innlegg

Jeg hadde siste mens 28.11, positiv el-test 12.12 og el 13.12 (dag 16). Jeg regnet ikm 14 dager etter el, slik at ikm var 27.12 og syklusen var på 30 dager. Var ikm dagen før tro? Er jeg 5 uker i dag eller imorgen...?

Ha ha! Jeg vet det bare er snakk om 1-2 dager +/- her, men jeg er like ivrig som jeg var da jeg ble gravid første gangen og vil ha riktig dato på gravid-appen min! :P

Fortsetter under...

når jeg regnet på babyverden og her inn så fikk jeg termin 2 dager senere enn hos legen.

På majorstuaklinikken sin side (var i allefall på en av de som har ultralyd i 3d) og fikk samme termin som hos legen

Like forvirra som deg, og jeg er bare i uke 5 jeg også ;) Tror jeg bare avventer og spør legen når den tid kommer.. Når bør jeg forresten bestille første legetime??

Like forvirra som deg, og jeg er bare i uke 5 jeg også ;) Tror jeg bare avventer og spør legen når den tid kommer.. Når bør jeg forresten bestille første legetime??

Så lenge formen er bra, så tenker jeg å vente til uke 10. Jeg ønsker å ta ultralyd denne gangen, men venter til ca uke 12. Når var du til lege med andremann da?

Så lenge formen er bra, så tenker jeg å vente til uke 10. Jeg ønsker å ta ultralyd denne gangen, men venter til ca uke 12. Når var du til lege med andremann da?

Ja, det er vel rundt uke 10 som er normalen, såvidt jeg husker. Vet ikke når jeg var der først med nr.2, men da fant jeg ikke ut at jeg var gravid før jeg var 6-7 uker på vei, så ventetiden føltes ikke like lang, hehe :P

Regner meg som 5 uker ut uken her jeg. Hadde EL 16. eller 17.des. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...