Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 3. januar 2013 #26 Skrevet 3. januar 2013 Har vel aldri hevna meg stort.. Da jeg mener man kommer best ut av ting ved å heve ség over det. Men må si jeg lo godt da jeg hørte tips om hevn en gang da typen jeg hadde da var utro. Flytte ut og fylle gardinstengene med rekeskall. Da vil det gradvis bli værre og værre lukt i hele huset, samt at det er veldig vanskelig å finne ut hvor det kommer fra Haha ja det er den ultimate hevnen. Lurer på om de la ut leiligheten for salg til slutt? Leste det vel i et blad en gang.
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 3. januar 2013 #27 Skrevet 3. januar 2013 Har vel aldri hevna meg stort.. Da jeg mener man kommer best ut av ting ved å heve ség over det. Men må si jeg lo godt da jeg hørte tips om hevn en gang da typen jeg hadde da var utro. Flytte ut og fylle gardinstengene med rekeskall. Da vil det gradvis bli værre og værre lukt i hele huset, samt at det er veldig vanskelig å finne ut hvor det kommer fra Haha ja det er den ultimate hevnen. Lurer på om de la ut leiligheten for salg til slutt? Leste det vel i et blad en gang. Ja, vet ikke om det bare er en oppdiktet vandrehistorie eller hvor de som fortalte den hadde den fra.. Men det tok hvertfall helt av.. At de ikke fant ut hvor det kom fra.. Fikk ikke solgt og begynte å renovere hele huset.. Eller noe i den dur morsom historie er det hvertfall!
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 3. januar 2013 #28 Skrevet 3. januar 2013 Har vel aldri hevna meg stort.. Da jeg mener man kommer best ut av ting ved å heve ség over det. Men må si jeg lo godt da jeg hørte tips om hevn en gang da typen jeg hadde da var utro. Flytte ut og fylle gardinstengene med rekeskall. Da vil det gradvis bli værre og værre lukt i hele huset, samt at det er veldig vanskelig å finne ut hvor det kommer fra Haha ja det er den ultimate hevnen. Lurer på om de la ut leiligheten for salg til slutt? Leste det vel i et blad en gang. Ja, vet ikke om det bare er en oppdiktet vandrehistorie eller hvor de som fortalte den hadde den fra.. Men det tok hvertfall helt av.. At de ikke fant ut hvor det kom fra.. Fikk ikke solgt og begynte å renovere hele huset.. Eller noe i den dur morsom historie er det hvertfall! Fant den http://www.bridgekameratene.no/Diverse%20moro/Tekster/Sjekk%20alltid%20gardinstengene.htm
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #29 Skrevet 3. januar 2013 Toalettbørsten i do? :-) Eksen til en kompis tipsa også nrk om at han ikke betalte lisensen da det ble slutt.. Får høre hvert år hvor sure penger det er med den lisensen... Anonym poster: b79a9db59528f388c3f242050f3b7c75
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #30 Skrevet 3. januar 2013 Erh, mente selvsagt TANNbørsten i do.. Anonym poster: b79a9db59528f388c3f242050f3b7c75
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #31 Skrevet 3. januar 2013 Om man ikke alltid tar hevn så tror jeg at selve tanken på hevn kan være sundt i noen situasjoner. Selv har jeg nok bare utført hevn et par ganger som jeg kommer på, men oi så deilig det er å tenke på det når man er såret. Den ene gangen var jeg møkk lei av at ei "venninne" alltid prøvde seg på de typene jeg sa jeg syntes var kjekk. Til slutt "betrodde" jeg henne at jeg likte xxx, selv om han ikke var så kjekk og sikkert aldri hadde hatt dame, så var han utrolig sjarmerende. Xxx ble nok gledlig overrasket den kvelden for første gang i sitt liv, for gjett hvem som la seg etter han. Faren min har jeg kuttet ut ved noen anledinger når han ikke klarer å oppføre seg som et menneske. Så får det bli opp til han å forklare hvorfor dattra og barnebarnet aldri er på besøk. Jeg sørger også for at barnefar må betale det han skal og litt til siden han er så lite flink til å prioritere sitt eget barn. Anonym poster: 2846f43990512af63c506c6b7efef536
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #32 Skrevet 3. januar 2013 Jeg vidersendte bilder og sms som eksen sendte meg til han nye samboer, og hun ble ikke glad for å se han angret på hvordan han hadde ødelagt forholdet mellom oss og hvor mye han savnet meg Anonym poster: eb9a19273d1448f1d905ef3e42612e8a
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #33 Skrevet 3. januar 2013 Samboer hevnet seg på en utro eks ved å ha sex med venninna hennes i sofaen i stua der de bodde, og teimet det slik at de var i full gang da eksen kom hjem fra jobb Anonym poster: 14cc3e537e08b225742df40dd50319f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå