Gå til innhold

Hevnen er søøøøøt! Hva er din beste hevn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den beste hevnen er å drite i de man er forbanna på! ;) Lite irriterer mer enn akkurat det. Gidder man og bruke tid og energi på noen, så viser man jo at man fortsatt bryr seg.

Anonym poster: a868251098d4ed63f940e572efb97ab2

Jeg helte vin i pc'en til x, den ble totalt ødelagt. Det etter jeg hadde funnet ut at han drev med flere damer på nett, sexsider og datesider.

I tillegg tipset jeg skattemyndighetene om at han jobbet svart.. Han opplyste at han ikke hadde jobb, og betalte dermed ikke bidrag. Han levde herrens glade dager, med 30000 utbetalt, og unge e fikk nada.

Anonym poster: 501677c2c4b4c7a160966f7692c715be

Må vel være at jeg er lykkelig, noe eksen sa han mente jeg ikke kunne bli. Var ikke han god nok, var ingen, sa han. Jeg har fått barn og gifter meg med han som min eks skal ha sagt "vent og se, det der varer ikke" om. I tillegg til at han ser hvor feil han tok, er jeg superlykkelig mens eksen fremdeles vandrer mellom småforhold og flytter fra hybel til hybel, bytter småjobber og klarer generelt ikke finne sin plass her i livet. Hans eneste varige forhold er til sin playstation. :P Skjebnens ironi. Ikke en planlagt hevn, men det kan jo ses på som at det ble en likevel. :)

Annonse

Jeg helte vin i pc'en til x, den ble totalt ødelagt. Det etter jeg hadde funnet ut at han drev med flere damer på nett, sexsider og datesider.

I tillegg tipset jeg skattemyndighetene om at han jobbet svart.. Han opplyste at han ikke hadde jobb, og betalte dermed ikke bidrag. Han levde herrens glade dager, med 30000 utbetalt, og unge e fikk nada.

Anonym poster: 501677c2c4b4c7a160966f7692c715be

My kind of people! :P

Gjest Mine ♥ ♥ ♥

Tja, det har vært tider hvor jeg hadde lyst til å ripe opp og ødelegge bilen til en x venninne, men tok meg i det. Overså ho og vendte ryggen til. Det var noe av det vanskeligste valget jeg har tatt, men jeg håper og tror at karmaen tar ho en dag.

Må vel være at jeg er lykkelig, noe eksen sa han mente jeg ikke kunne bli. Var ikke han god nok, var ingen, sa han. Jeg har fått barn og gifter meg med han som min eks skal ha sagt "vent og se, det der varer ikke" om. I tillegg til at han ser hvor feil han tok, er jeg superlykkelig mens eksen fremdeles vandrer mellom småforhold og flytter fra hybel til hybel, bytter småjobber og klarer generelt ikke finne sin plass her i livet. Hans eneste varige forhold er til sin playstation. :P Skjebnens ironi. Ikke en planlagt hevn, men det kan jo ses på som at det ble en likevel. :)

Jeg kunne skrevet akkurat det samme, både med eksen og det å være lykkelig, så denne signerer jeg! :)

Er et par stk. Jeg ønsker å gjøre noe mot. Vet ikke hva, men de fortjener det så jævlig!!

Den med å ligge med kameraten til xen din, hvis det er han man skal hevne seg mot, så er det faktisk noe jeg kunne gjort :P

Anonym poster: 5e4dbc0757a1daca793b5f60521a17cb

Jeg ble sammen med en mann som ble reservefar for barnet til meg og barnefaren.

Ble selvsagt ikke sammen med han for å hevne meg,men ble en fin hevn uansett.

Etter vi hadde vært sammen i 4 mnder så skreiv jeg sms til barnefaren om hvor god farsfigur typen min var for barnet.

Da ble barnefaren flyforbanna!

Tja, det har vært tider hvor jeg hadde lyst til å ripe opp og ødelegge bilen til en x venninne, men tok meg i det. Overså ho og vendte ryggen til. Det var noe av det vanskeligste valget jeg har tatt, men jeg håper og tror at karmaen tar ho en dag.

Åh, hatt det på samme måten med en venninne, men jeg også greide å snu ryggen til henne og kutte all kontakt i steden for. Hun er også en person som tror på det med karma, så hun vet nok hva som venter henne i så fall. For i ettertid har jeg hørt at hun har utnyttet andre på samme måten som meg... mens hun utad er den perfekte. Bak masken utnytter hun deg først før hun dolker deg i ryggen og forsøker å psyke deg ned mens hun utad legger små "spor" til andre om hvor perfekt hun er i forhold.

Ryktene fra der hun bor sier at folk nå så smått har begynt å gjennomskue henne, så da ender det vel med at hun på sikt må flytte, for hun er en velkjent, halvoffentlig person i nærmiljøet som "alle" kjenner.

Men det beste er at hun gjør det hun gjør mot seg selv, og det er en enda bedre følelse å vite at jeg ikke har gjort noe mot henne.

Anonym poster: 3eb50237ccd650d643e78fed6836c5b5

Annonse

Har vel aldri hevna meg stort.. Da jeg mener man kommer best ut av ting ved å heve ség over det.

Men må si jeg lo godt da jeg hørte tips om hevn en gang da typen jeg hadde da var utro. Flytte ut og fylle gardinstengene med rekeskall. Da vil det gradvis bli værre og værre lukt i hele huset, samt at det er veldig vanskelig å finne ut hvor det kommer fra :P

Er et par stk. Jeg ønsker å gjøre noe mot. Vet ikke hva, men de fortjener det så jævlig!!

Den med å ligge med kameraten til xen din, hvis det er han man skal hevne seg mot, så er det faktisk noe jeg kunne gjort tongue.png

Anonym poster: 5e4dbc0757a1daca793b5f60521a17cb

Har han så deilig kamerat? :P

Anonym poster: 6a0cdaf0da842d6bf99adf029a561b17

Jeg vet jeg OND og at dere antagelig aldri har hørt på maken...

...men, jeg venta i flere år etter at mannen min sluttet å frykte noen reaksjon, før jeg...

SPRUTA ISKALDT VANN PÅ HAM MENS HAN STO I DUSJEN!!

gjennom en tom ketshupflaske ;-)

Han hadde nemlig, flere år tidligere tømt en bøtte med vann på meg mens jeg sola meg på terassen. Jeg lovet en søt hevn, og plutselig bød anledningen seg!

Muhahahaha :-P

Anonym poster: 0ef8e66b6417a6ef48304e08af0714d1

Jeg ble sammen med en mann som ble reservefar for barnet til meg og barnefaren.

Ble selvsagt ikke sammen med han for å hevne meg,men ble en fin hevn uansett.

Etter vi hadde vært sammen i 4 mnder så skreiv jeg sms til barnefaren om hvor god farsfigur typen min var for barnet.

Da ble barnefaren flyforbanna!

Den syns jeg faktisk var stygg...

Anonym poster: 35856a30ced2dbf0398b268cb0d7ac18

Jeg ble sammen med en mann som ble reservefar for barnet til meg og barnefaren. Ble selvsagt ikke sammen med han for å hevne meg,men ble en fin hevn uansett. Etter vi hadde vært sammen i 4 mnder så skreiv jeg sms til barnefaren om hvor god farsfigur typen min var for barnet. Da ble barnefaren flyforbanna!
Den syns jeg faktisk var stygg... Anonym poster: 35856a30ced2dbf0398b268cb0d7ac18
Barnefaren valgte selv å ikke ville være i livet til sønnen vår,så da kan han ikke klage når en annen tar plassen hans. Endret av me_87

-Hei...eh... Ola?

-Ole.

-Ja? Ja selvfølgelig. Men jøss som du har forandret deg på disse hva, tolv årene.

-Åtte.

-Jaha. Lykke til vidre da.

Anonym poster: cae22b9db315053e4563071c102ca597

Jeg og typen hadde gjort det slutt, men klarte vel ikke helt å avslutte likevel. Så vi drev på som før, bodde bare hver for oss. Plutselig dukket d opp lange mørke hår i senga hans, og to tannbørster. Etter mye vondt og om og men, endte jeg med å vaske doen med begge tannbørstene, før jeg kutta han helt ut og startet mitt nye liv. Der ble min nye hevn i ny situasjon, og heve hodet, fokusere på d positive i mitt eget liv, og gå videre uten hevn. Bare være lykkelig, rett og slett. Det ga den beste følelsen etterpå.

Anonym poster: daf872c0d3bc7f20a552afe3268d1acd

...bare litt nyskjerrig... ;)

Anonym poster: 76ffe387e8ccaf86cdcb3eda2f8c5630

Min eks var veldig opptatt av å trøkke med den i søla og fortelle meg hva jeg ikke kunne, hvor mislykka, dum, feit jeg var. Og at ingen i verden ville ha en alenemor drassende med en unge på slep når jeg forlot han. Jeg tok lappen, startet utdannelse, fikk egen leilighet for meg og jenta, og fant en dritkjekk kjæreste med bra kropp, har gått ned litt selv ;o) Han er lubben, har en smålubben dame og ble veldig sjalu da jeg fant min fyr virket det som. Han lever et stusselig liv og har ikke forandra seg mye iløpet av to år.. Det å være lykkelig er den beste hevnen :)

Anonym poster: c0a87fccfd5e71b571df157079cc0c6b

Jeg la kattedritt under sengen til broren min, for å ta hevn. Han hadde konstant hodepine i 10 dager før han vasket under sengen sin og fant dritten. Jeg var 12 år dengang, og hevnen var søt :D brodern ble ikke sint engang, han var bare imponert over "hevnskillsen" min!

Men jeg kan ikke huske å ha tatt hevn på noe etter dette.

Fikk påvist at jeg har fått vorter av eksen i undelivet rett før jul.

Vet godt at det er fra ham da han har vorter der selv. Noe dumme meg ikke tenkte var smittsomt.

Sendte ham et fint jule kort og et til nye dama med info om det. og ønsket godt nytt år.

En passe forbannet eks og en smilende meg:)

Har fått vite i jule tiden at jeg er vist ikke den eneste som har blitt smittet av ham så han får nok flere henvendelser.

Anonym poster: 4ba0cc1f4919f3fc04c772da34f49355

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...