froggy Skrevet 2. januar 2013 #1 Skrevet 2. januar 2013 Det nærmer seg 1 års dag for min lille gutt, utrolig hvor fort tiden går. Lurte på om noen hadde lyst å dele litt hvordan dere gjorde det, hadde dere mat, hvilke kaker, eventuelt aktiviterer osv?
GeeGee Skrevet 7. januar 2013 #2 Skrevet 7. januar 2013 Har nettopp feiret 1-årsdagen til sønnen min. Jeg laget pizzasnurrer og salat, og en sjokoladekake med ett lys på, og så var det clementiner. Det var familieselskap, så det var bare to barn, sønnen min på 1 år, og kusinen hans på 3 år. Så vi hadde ikke noen aktiviteter annet enn åpning av gaver og spising, og så lekte barna med gjestene, spesielt med ballongene :-) Varte kanskje 2-3 timer, og det var mer enn nok, ganske bra lydnivå, selv med ca 10 gjester og kun to barn! ;-)
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 7. januar 2013 #3 Skrevet 7. januar 2013 Vi serverte hot dog. Det var kun min far, bror og søster med mann og deres to barn. Jeg hadde laget hello kitty kake og vafler, og pyntet med kitty servietter og kittyballonger. Aktiviteter var å åpne presanger, spise og mase Jeg og min far feiret bursdag 3 og 4 uker før dette, så vi var litt laid back med maten
appelsin Skrevet 8. januar 2013 #4 Skrevet 8. januar 2013 (endret) Vi hadde egentlig invitert til piknik så vi hadde laget sandwicher, cupcakes og smoothie. Men så ble det dårlig vær, så da flyttet vi det hjem til oss. Hadde nærmeste familie (som bor i nærheten alle sammen), samt faddere... Pyntet med masse ballonger - stor stas for både store og små! Og så hadde vi skattejakt for barna med små godteposer som var gjemt rundt omkring i leilihgeten:) Hadde invitert til to timers kalas og slik ble det! Endret 8. januar 2013 av appelsin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå