Gå til innhold

Da tar jeg sjansen og kommer inn hit :-)

Anbefalte innlegg

Jeg er mildt sagt litt overrasket nå. Tok ut spiralen i midten av november, og har egentlig ikke tenkt så mye på det siden. Vi hadde jo bestemt oss for å prøve på en liten en til, men jeg var så sikker på at det kom til å ta litt tid før virkningen av spiralen var ute av kroppen. I går kveld gikk det likevel opp for meg at det er over 7 uker siden jeg har sett antydning til blødninger, og siden jeg hadde en test liggende i skapet klarte jeg ikke å la være med å teste.

Klokka halv 5 i natt (våknet, og klarte ikke vente lenger), tok jeg en CB med ukeindikator, og den lyste mot meg "Gravid 3+" :D Kan love dere det ikke ble mer søvn etterpå da nei!

Jeg trodde jo likevel ikke helt på det, så jeg sprang innom legekontoret i dag også, og der fikk jeg også positiv test!!

Nå er jeg ganske satt ut, gikk jo "litt" fortere enn forventet dette, men helt greit å slippe den ventingen ;) Så nå skal mine to gutter på 4 og 6 år bli storebrødre (men vi venter nok en god stund med å fortelle det enda). Aner jo heller ikke hvor lenge jeg er på vei, men regner med det må være mellom 5 og 7 uker. Har fått legetime allerede førstkommende mandag, så da håper jeg å bli litt klokere :)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...