Gå til innhold

luft i magen eller spark

Anbefalte innlegg

Hei.jeg lurer på er det vanlig og kjenne bevegelse i magen hele tiden hvis en har luft som flytter på seg eller kan det være unge som beveger seg.jeg tror at jeg er gravid for har to svakt positive tester og jeg hadde siste tr den 5 oktober 2012. Og hvi jeg skal ta første dag i siste mens så er jeg 12-13 uker på vei og dette er i såfall fjerde graviditet.og jge kjente bevegelse med nr 2 når jeg var kommet så langt på vei.håpet at det er noen som kan svare meg.har og lest at en kan være gravid og på tross av

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144004929-luft-i-magen-eller-spark/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med svak positiv test, så vil jeg si at du er gravid. Men jeg er ingen ekspert;) Hvor mange dagers mellomrom har du tatt den med? Tror du får mer bekreftelse ved å gå t legen, så kan han ta hcg, og evt henvise til ultralyd for å få bekreftelse på svangerskapslengde:)

Jeg testet med tre dagers mellom rom.skal til legen min 18 januar og da skal jeg ta det opp med ho og kreve og bli henvist til ultralyd og få ho til og ta blodprøve for og sjekke hcg nivået i kroppen.jeg synes at magen min og er blitt litt større.men en kan vel være oppblåst i magen di første månedene av graviditeten.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...