Giss Skrevet 2. januar 2013 #2 Skrevet 2. januar 2013 Vet ikke hvorfor men akkurat dette navnet liker jeg best med K. Jeg ønsket opprindelig å gi vår eldste navnet Kornelia men mannen var ikke enig.
Suebird Skrevet 2. januar 2013 #4 Skrevet 2. januar 2013 Begge er fine, men jeg synes at Cornelia med C blir en dæsj mykere. Nydelig navn
Frøken Ubesluttsom Skrevet 2. januar 2013 #6 Skrevet 2. januar 2013 Av en eller annen grunn syns jeg akkurat det navnet er finest skrevet med C. Men Kornelius derimot syns jeg er finest med K.
*Dubsgirl* Skrevet 3. januar 2013 #7 Skrevet 3. januar 2013 Oj.. Vanskelig! Tror jeg syns Cornelia Flott navn!!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 3. januar 2013 #8 Skrevet 3. januar 2013 Jeg hadde nok valgt med K om jeg skulle bruke dette navnet på mitt barn, liker "norske" skrivemåter og navn. Syns det blir sterkere med K. Når det skrives med C så blir det litt søtere og litt mer dukke-aktig, og jeg ser for meg ei lita snelle med musefletter, søte fregner og med en kjærlighet på pinne. :-) Så for meg passer det litt mer på barn enn på voksne damer på et vis. :-) men det er smak og behag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå