Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg et lite spørsmål til dere som har fått hjelp til å bli gravide ved en klinikk her i Norge: Samboeren min og jeg har vært til IVF/ICSI behandling i Haugesund, og er nå 6+0, skal på tidlig ultralyd i neste uke. Samboeren min er litt mørk i huden, og vi er da veldig nysgjerrige på hvordan donor vi har fått, noe vi ikke har fått noe informasjon om hittil. Kan man spørre om litt info, bare om etnisitet o.l.? Tenker det er litt greit å ha forberedt seg litt på om babyen vår blir mulatt eller muligens blond med blå øyne om dere skjønner! Uansett er barnet veldig ønsket, er bare mange tanker som kommer opp i hodet når man bærer på en liten spire har jeg funnet ut! ;)

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

På Rikshospitalet sier de at de prøver å matche farger på hår/hud/øyne.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg er også gravid etter icsi med donor i Haugesund. (12+6 i dag) Mannen min er adoptert og er litt brun i huden, så vi var også nysgjerrige på dette.

Jeg ringte til klinikken og da fikk jeg vite at alle donorer de bruker er etnisk norske. Så barna våre vil garantert ikke bli mulatt-barn. Men de prøver alltid å finne en donor som ligner mest mulig på mannen. De opplysningene vi har fått om vår donor er at han har mørkt hår, brune øyne og ikke er så veldig høy. Selv er jeg veldig lys i huden og har blå øyne så det blir veldig spennende å se hvem barnet kommer til å ligne på! Ingen tvil om at det kommer til å bli høyt elsket uansett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...