Gå til innhold

p-pille slutt og føler meg elendig

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg sluttet på p-piller for ca 4uker siden. skulle fått mens blødninger på mandag ( alltid i tide prøvd å slutte på pilla før også å da kom mensen med en gang som den skulle) men nå på lørdag kjente jeg at brystene mine var utrolig ømme, kan ikke komme borti brystvortene med noen ting til og med ubehagelig med bh. Jeg er også kvalm våkner kl5 hver morgen og har lyst til å kaste opp og den følelsen har jeg til utpå dagen, svimmel når jeg reiser meg opp og bare lyst til å sove hele tiden..Jeg er også utrolig øm i magen ( under navelen) stramme bukser er ett ork om dagen.. Det jeg lurer på er andres erfaringer med pille slutt om det her er normalt eller om jeg faktisk har rukket å bli gravid? Aldri følt det som det er før verken med eller uten p pille.

Anonym poster: 2752773802b6face2adaf366d6c0c03b

Fortsetter under...

Du kan selfølgelig være gravid. Men min PMS har og blitt mye værre etter pilleslutt. Humøret er helt ræv i dagene før mensen, brystvortene er vondere, har mer og vondere murringer før mensen, men selve mensen er faktisk litt mer ok enn på p-piller.

Den første mensen etter pilleslutt hadde jeg veldig vondt. Mage, rygg iveralt. Men etter det har ikke noe vært særlig annerledes enn det var med pilla. Kjenner lite i puppene, og bare et par dager med litt smerter i mage/korsrygg. Har du testet?

Takk for svar :)

Greit å vite at flere reagerer på pille slutt, selv om man har forskjellige plager :) jeg kjenner ingen ting av smerter i korsrygg ell mage som jeg pleier å være veldig plaget med både før og mens mensen er her.

jeg har ikke testet enda, tenkte å kanskje vente til mandag igjen, selv om nysgjerrigheten holder på å ta livet av meg her. Hehe :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...