Gå til innhold

Bare 3 dager over IKM, men skikkelig støl/tung nedi magen og svimmel! Flere?

Anbefalte innlegg

Ikke særlig oppblåst i magen, men når jeg blir fysisk sliten (f.eks. går opp en tung bakke) kjennes det som alt inni magen bare trykkes nedover og jeg blir støl og tungpust.

Er det forresten flere som blir skikkelig svimle så tidlig? Kjenner det av og til er vanskelig å late som ingenting på jobb når jeg blir så sliten og svimmel, men håper jo virkelig å kunne skjule det noen uker til! Noen som har opplevd å bli delvis sykemeldt tidlig i svangerskapet p.g.a. svimmelhet? Altså før uke 10 f.eks.? Håper jo ikke jeg må det, men vil heller ikke slite meg ut så voldsomt at spiren glipper.

Fortsetter under...

Jepp, jeg er sånn og jeg er kun noen dager lengre enn deg. Jeg var ikke slik med førstemann så tidlig.. Lurer på hvordan det blir når magen faktisk blir stor! :/

Ang sykemelding så avhenger det jo av yrke og ansvar man har på jobben. Har du anledning til å sette deg ned og ta 5 min? Hjelper det om du gjør det?

Jeg kan heller ikke huske at det kjentes sånn i magen så tidlig sist jeg var gravid, men vet det var sånn litt senere :)

Jeg er ped.leder i barnehage og kan helt sikkert få tilrettelagt på jobben til en viss grad, hvis det blir behov :) Men det er jo såpas tidlig enda, så må prøve å hvile i det skjulte foreløpig ;)

Tror jeg skal høre med legen etterhvert, hvis det blir verre, så jeg får noen råd.

Det er jo fysisk krevende å jobbe i bhg, så du må jo bare føle etter på kroppen din og snakke med lege. Jeg er lærer, så jeg setter meg bare ned på kateteret litt! ;)

Endret av Gjør plass til en til!

Jeg er bare 5 + 3, og her om dagen da jeg gikk en lang tur, kjentes det som jeg fikk bekkenløsning!! Var veldig plaget med det i forrige svangerskap men ikke så tidlig. Samboer sier at det bare er innbilning, men jeg har virkelig veldig tydelige graviditetsfornemmelser allerede :S

Hei dere.. To tre dager før ikm trodde jeg at jeg fikk omgangssyke, så dårlig! Bare at omgangssyke ikke har gått over... Jeg spyr ikke lengre, ettsom jeg på kvelden 1.Jan begynte å spekulere i om det kunne være noe annet på gang, og begynte å småspise Knekkis Hver time. Men formen er elendig og jeg lurer virkelig på hvordan dette skal bli ettersom jeg nå er 4/3!!!!! Og allerede har vært dårlig i fire døgn... Sist merket jeg at jeg var gravid samme uka som ikm, men ble ikke dårlig før ca uke 6... Begynner i ny jobb mandag så dette passer jo kjempebra :-P

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...