Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Har fått meg tidlig ultralyd på ultralydklinikken i Tromsø. Er det noen her som har vært der og har erfaring å dele?

Jeg blir i uke 10 når jeg skal dit. Siden jeg har 1 SA og 1 MA bak meg er jeg ikke "god nok" kandidat for tidlig ultralyd på det offentlige sykehuset.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144004850-ultralydklinikken-i-troms%C3%B8/
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

hei!

jeg har ingen erfaringer derifra, men har vært to ganger på gynconsult. Helt fint der, tror hun er litt billigere enn de andre i tromsø, så sånn utifra prisene jeg fikk opp hos de andre.

Var i uke 7 i forrige svangerskap, og uke 6+4 denne gangen. Var viktig for mrg å se athjerte slo og inngen vannsyster etc...

Endret av Ronjadatterdatter

Finner ingen hjemmeside til de..

hei!

jeg har ingen erfaringer derifra, men har vært to ganger på gynconsult. Helt fint der, tror hun er litt billigere enn de andre i tromsø, så sånn utifra prisene jeg fikk opp hos de andre.

Var i uke 7 i forrige svangerskap, og uke 6+4 denne gangen. Var viktig for mrg å se athjerte slo og inngen vannsyster etc...

Finner ingen hjemmesider til de.. priser osv. Får vel ringe de.. Takk for svar :)

Jeg har vært på Gynconsult til UL både i uke 8 og i uke 13. Veldig fornøyd!! Hun har ingen hjemmeside, så du må ringe dit for timebestilling/prisinfo. Kan være endel ventetid, men har god erfaring med og få time tidl. om de får avbestillinger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...