Gå til innhold

Forskjell emmaljunga mondial og Edge duo

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg sitter å ser på disse to vognene og er usikker på hva jeg skal velge. Kan noen hjelpe meg med forskjellene.

Ut ifra hva jeg selv har klart å finne ut er det så godt som samme vognen, men edgen har flere valgmuligheter når det kommer tl farge/tekstiler? Samt at man på edgen kan "snu" styre?

Er dette alt?

Når jeg leser på forumet virker det som om mange velger edgen og langt færre velger mondialen, lurer derfor på om det er noen viktige forskjeller på disse vognene jeg selv ikke har klart å fange opp.

Takk for hjelpen :)

Fortsetter under...

De har samme fire (?) valgmuligheter av understell og er like store og på emmaljunga sine sider når man sammenligner modeller så ligger de som en. Forskjellen er noen få designvarianter, og hvilke farger du kan få de i. Jeg husker ikke akkurat hva forskjellene var, men den ene har glidelås oppå bagdelen, den andre ikke bl.a. Jeg var hos en forhandler og lurte på dette i fjor nemlig.

Vet ikke helt hvor du mener den er større.. I bag eller høyde (kommer jo an på understellet).. Men ifølge emmaljunga sine nettsider så er de like på infoen, og det er vel den som gjelder?

http://www.emmaljunga.com/index.php?no_rewrite=1&page=641&jamfor%5B%5D=2&jamfor%5B%5D=1&go=OK

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...