Gå til innhold

Alle dere som er konstant kvalme og kaster opp mange ganger om dagen...

Anbefalte innlegg

Får dere ikke hjelp av legen? Jeg har hyperemesis og har gått jevnlig til lege og sykehus. Når dere kaster opp så mye går det ut over kroppen deres og det er ikke bra. Snakk med legen og be om kvalmestillende medisiner. Jeg var innlagt på sykehus flere ganger før vi fant riktig medisin for meg, pga dehydrering. Dere må passe på dere selv. Det er ikke normalt å kaste opp 10 ganger om dagen hver eneste dag....

Fortsetter under...

Jeg fikk kvalmestillende middel av legen min, var helt "knust" av å kaste opp så mye som jeg gjorde, men unngikk sykehusinnleggelse da:) Er fremdeles konstant kvalm og kaster opp innimellom, men ligger ikke på do hele tiden lengre:) Jeg hadde ikke klart meg uten!

Jeg har vært hos legen idag (standard kontroll) og fikk beskjed om at hvis jeg ble mer slapp, ikke fikk i meg næring (får i meg noe/en del) eller hvis det skulle bli hemmende (har hatt masse hjelp av besteforeldre i julen, så har fått slappet av mye), så skulle jeg ta kontakt og ha lav terskel for det. Har en super grei lege og sa selv at det foreløpig går bra, får se når hverdagen kommer. Så jeg får ihvertfall mer hjelp hvis jeg ønsker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...