blomstgull Skrevet 2. januar 2013 #1 Skrevet 2. januar 2013 hei har så vondt nå at jeg må ringe å få time hos kiropraktor, men er det noen som har en kriopraktor å anbefale i oslo området? føler meg litt "lost", så mange å velge mellom..
blomstgull Skrevet 2. januar 2013 Forfatter #2 Skrevet 2. januar 2013 noen som har hvert hos kriopraktorene på ullevål sykehus??
MammantilNurket Skrevet 6. januar 2013 #3 Skrevet 6. januar 2013 Jeg har ikke vært hos kiropraktor på Ullevål, men jeg kan anbefale Wilhelm Scheel på Helse i Sentrum, Erik ved Aker Brygge Ledd og muskelklinikk (Han driver også med akupunktur) og naprapat (knekker, masserer og setter nåler) Svend Linderoth på Carl Berners Plass :-) Lykke til!
Oktoberbabyen Skrevet 6. januar 2013 #4 Skrevet 6. januar 2013 Jeg gikk hos bekken og barn på skøyen, de fikset min bekkenlåsning og har ikke hatt noe trøbbel med bekkenet etter 6-7 timer hos de, er nå i uke 33
Achieved my Everest79-♀2010 Skrevet 6. januar 2013 #5 Skrevet 6. januar 2013 (endret) Apexklinikken, Heidi er en mirakelkvinne! Endret 6. januar 2013 av Achieved my Everest79-♀2010
blomstgull Skrevet 7. januar 2013 Forfatter #6 Skrevet 7. januar 2013 tusen takk for tips alle sammen ! jeg var så desperat så jeg bestilte time hos Ullevål kiropraktorene samme dag som jeg spurte om råd og var så heldig å fikk time på dagen. og det angrer jeg ikke på, føles mye bedre, har hvert 2 ganger nå og skal tilbake på onsdag, gleder meg! for det hjelper såå har bekkenlåsning forresten. anbefaler alle som sliter med bekknet/ryggen og bare ta seg en tur til kiropraktor for det hjelper!:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå