Gå til innhold

Hva ville dere gjort?

Anbefalte innlegg

Jeg har kontroll i morgen hos lege, men prøvde å få den i dag pga smerte i bekken, problemer med ene foten, siden å gå, og fikk vann i beina i går kveld så jeg... Så svei det når jeg tissa i dag!! :/ Iiiikkk.. kanskje urinveisinfeksjon, og kanskje derfor også problem med bekkenet/rygg?

Var selvfølgelig veldig travelt hos legen i dag (naturlig nok siden det har vært stengt å er første dag åpent). Jeg viste jo at legen min ikke var der i dag, og det var vist litt mindre enn vanlig også, så hun så ikke for seg en time sånn i starten. Jeg ble bedt om å levere inn urin, den var det noe med, men hun skulle høre med en annen lege, også skulle jeg ringe etter 13... tok blodprøve i samme slengen, og den var på "grensa" men grei sa hun, hva nå det betyr...

Er i uke 38, 13 dager igjen...

Føler meg ikke helt trygg, å ville aller helst hatt en sjekk på alle mulige måter. Så har jeg en enda mer urolig kjæreste, som vil jeg skal ringe føden hele tiden :P Jeg har en veeeeeeeeeeldig høy terskel for dette. Skal jeg bare vente å se om det er noe med urinen, også gå på kontroll i morgen? Hva ville du gjort?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144004755-hva-ville-dere-gjort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ventet på svar fra legen kl 13. En urinveisinfeksjon vil ikke gi særlige plager fra bekken, kan gi smerter over symfysen eller over nyrene dersom det har utviklet seg til en nyrebekkenbetennelse. I så tilfelle ville du hatt feber og vært i dårlig form og. Tror ikke fødeavdelingen kommer til å gjøre så mye mer, i alle fall ikke før svarene fra fastlegen foreligger. Hadde legen din sett noe på prøvene som hadde vekket bekymring hadde han/hun nok kontaktet fødeavdelingen! Dette så lenge du kjenner godt med liv og ikke føler deg veldig syk. Men; min erfaring er og at de er svært hjelpsomme på føden og at ingen spørsmål er for dumme!

Lykke til!

Endret av Elsepelse

Jeg er enig medElsepelse. Vent på svar på urinprøven. Du kan få ryggsmerter av uvi, men ikke gangvansker.

Hvis dette "noe" som var på urinprøven var protein, så ville jeg spurt om du skulle komme ned og tatt et blodtrykk for sikkerhetsskyld. Altså hvis det var stort utslag. Er det uvi må du kanskje innom en lege i dag for å få resept på behandling, og da kan du spørre om legen kan måle blodtrykk. Er du fortsatt utrygg ringer du fødeavdelingen.

God bedring :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...