Gå til innhold

Streng på innsiden av tennene nede

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har hatt/har dette etter vanlig tannregulering?

Jeg tok av reguleringen nede for snart 6 år siden, og jeg fikk inn en streng på innsiden av de nederste 6-7 tennene. Hvor lenge er det vanlig at denne er på?

Klarte å bøye den lengre ned i går når jeg spiste, og det verker/kiler, akkurat som når man har vært inne og strammet den vanlige tannreguleringen. Prøvde å ringe tannlegen igår, men ringte akkurat 6 min forseint...har så lyst å bli kvitt den, men de sa ingenting når jeg var hos tannlegen for 1 år siden...

Anonym poster: 03a82c6f0e92a4cb8860d492fe31fb2e

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg fikk min for 18 år siden! Da den løsnet i fjor festet de den bare igjen. Tar du den vekk er det stor sannsynlighet for at tennene flytter seg igjen.

Skrevet

Jeg har bak tennen i overmunnen hatt min i 25 år tror jeg skal ha den livet ut

Skrevet

Jeg har og streng nede. Tannlegen sa jeg skulle ha den på resten av livet. Synes den er litt irriterende. Setter seg ofte mat fast i den, spesielt kjøttslingser

Anonym poster: c1fb556b933f80baccc1f59841f3821d

Skrevet

Jeg hadde bak tennene i overmunnen fra reguleringen ble tatt av til jeg var cirka 20. Kjeveortopeden mente den kunne fjernes da... og vips sklei tennene tilbake i skeivstilling.

Anonym poster: 9eba5057605222ca8a3f333cc26e0eca

Skrevet

Okai, hehe...

Ja, jeg har tenkt på at tennene kommer til å flytte på seg dersom jeg tar den vekk, når jeg til og med har en visdomstann nede som ligger og stanger mot de andre tennene..

Men, de kommer vel til å flytte på seg nå som jeg har klart å bøye den lengre ned? Jeg husker etter strammingen at det gjorde vondt i et par dager-en uke, så får håpe det gir seg snart da, til jeg får bestilt time.

Hi

Anonym poster: 03a82c6f0e92a4cb8860d492fe31fb2e

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...