Madolyn Skrevet 3. januar 2013 #26 Del Skrevet 3. januar 2013 Sikkert lurt å prøve med nattlampe og bamse Jeg hadde også gått for varianten med å gjennomføre endringer sakte men sikkert for minst mulig gråt. Være i rommet når hun sover men gå lengre og lengre unna senga og nærmere døra for hver kveld. Og at dere må være konsekvente og bestemte og vise at natta ikke er farlig, det skaper også trygghet for snuppa <3 Og ja om duppen blir for lang/for sein så er det lurt å forskyve leggetida også, ikke lett å sovne når man ikke er trøtt Her har de fått streng beskjed i bhg om at Muffin ikke skal sove mer enn 1,5 t på duppen sin og ikke etter kl 14. Her må vi virkelig bestemme oss for om vi skal kutte kveldsflaska eller ikke altså... Hmm.. Noen med meninger eller forslag? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144004628-hjelp-snart-brukt-3-timer-p%C3%A5-legginga/page/2/#findComment-144890069 Del på andre sider Flere delingsvalg…
zassy ☆ Skrevet 3. januar 2013 Forfatter #27 Del Skrevet 3. januar 2013 Er det fordi det er av flaske eller selve melka du tenker på?? Er det vanlig melk? For jeg tenker at det er jo ikke nøye om han får litt melk på kvelden om dette roer ned, men kanskje greit å kutte ut flaske etterhvert..og da er det kanskje like greit å kutte hele greia ettersom det sikkert ikke blir samme kos med tutkopp? Nei, vet ikke jeg altså, det er jo sikkert ingen hast heller, men hvis dere bestemmer dere for å slutte er det sikkert lurt å erstatte den kosen med annen kos, en bok eller ekstra tid på fang slik at han på en måte ikke mister noe nærhet likevel Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144004628-hjelp-snart-brukt-3-timer-p%C3%A5-legginga/page/2/#findComment-144890271 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madolyn Skrevet 3. januar 2013 #28 Del Skrevet 3. januar 2013 Det er vanlig skummet melk så det må han jo gjerne fortsette med, er helst tåteflaska jeg tenker på. Siden han er så stor Ja om flaskekosen forsvinner så erstattes den selvfølgelig med annen kos Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144004628-hjelp-snart-brukt-3-timer-p%C3%A5-legginga/page/2/#findComment-144891083 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smil123 Skrevet 3. januar 2013 #29 Del Skrevet 3. januar 2013 Er jo ingen skade å kose med litt lunken ku melk på flaske før leggetid med tannpuss før senga:-) Bare bryet for dere å vaske dem ;-) Jeg mener at de roer seg og skjønner tegningen raskest om dere ikke er synlige. Kan jo stå i dørsprekka og hysje om dere er redde for at hun skal være redd. Men vi forledre tenker så innamri mye kan det vøre ditt kan det være datt, mens barnet vingler og hyler jo fordi det helst vil sitte på fanget og kose/leke. Så mitt tips til deg er kutt dill og dall- masse kos før leggetid- faste kveldsrutiner hvor ting foregår i ro og mak så barnet klarer å gire ned (bruk god tid så ikke det bare er 5 min så rett i seng)- så i seng- nattasang og så gå ut. - og inn igjen hehe. Men aldri nøl etter barnet er i seng! da er det natta- punktum. Lover deg det det hjelper:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144004628-hjelp-snart-brukt-3-timer-p%C3%A5-legginga/page/2/#findComment-144891089 Del på andre sider Flere delingsvalg…
zassy ☆ Skrevet 3. januar 2013 Forfatter #30 Del Skrevet 3. januar 2013 Føler vi har gjort mye rett allerede, har faste rutiner før legging og mye kos der hun ligger på brystet mitt mens vi synger sanger og koser masse før vi sier natta og går på rommet, slik at hun får roet seg ned, demper belysning og slår av tv og rett og slett roer ned alt rundt. I kveld sovnet hun ikke før 20.15, så lurer på om vi rett og slett må kutte litt på dagsoving, kanskje ned til 1,5 time. Men fungerte ganske fint å stå i enden av sprinkelsenga og bare hysje, i hodeenden så hun ikke ser oss men hører oss, og hver gang hun satte seg opp/reiste seg la jeg henne ned igjen og gikk tilbake og lagde hysjelyd.. ble en del runder men la seg til slutt. Tror også det er lurt at hun ikke ser oss, men vet at vi er der så det blir lettere å lettere å lure seg ut eller stå lenger og lenger unna..vi prøver dette framover nå, jeg og samboer har også snakket om viktigheten av at vi gjør akkurat det samme framover nå og holder oss til det en periode. Blir verre med natta tror jeg, samboer prøvde i natt og legge henne ned igjen i egen seng når hun våknet og hun hyyylte verre enn noen gang og fikk det som hun ville over i vår seng til slutt, hehe.. tror den vanen blir litt vond å vende..særlig når vi er så bløte....og trøtte.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144004628-hjelp-snart-brukt-3-timer-p%C3%A5-legginga/page/2/#findComment-144892068 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimas Skrevet 3. januar 2013 #31 Del Skrevet 3. januar 2013 Hehe ja jeg også innrømmer at natta skal det ikke mye til før man er svak og trøtt.. Vi styra masse på natta bare for litt siden og for å si det slik, skal man overleve på jobb så er det lettest og nødvendig å la være å kjempe ja. Hehe, her har det med sånn halveis innsats fra oss blitt bedre dersom han våkner på natta, oftere og oftere får vi suksess bare ved å gå inn, smokk og legge og god natt, men dog.. ikke alltid Satser på at han fortsetter å være flink.. Samme teknikk da som ved legging, altså være tilstede og berolige, men være bestemt på at nå er det natt Vi fikk den kanskje litt nødeløse innstillingen til søvn da vi brukte mye tid på soving/legging, der han sovnet, våknet, sovnet, våknet osv ved legging og utover natten. Det gikk jo ut over kvaliteten på søvnen hans og han sov mindre enn han hadde behov for. Han sov faktisk bedre i barnehagen enn hjemme !! Vet jo selv hvor slitsomt det er å ikke sove nok og det var tydelig at han hadde behov for bedre søvn. Masse lykke til fremover med legginga.. Og dette kjører dere reprise på med ny baby i 2013 Blir morro å følge med dere og de nye tilskuddene som kommer. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144004628-hjelp-snart-brukt-3-timer-p%C3%A5-legginga/page/2/#findComment-144892199 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madolyn Skrevet 4. januar 2013 #32 Del Skrevet 4. januar 2013 (endret) Ja de siste 3 dagene her så har Muffin faktisk begynt å trenere leggetida litt Reiser seg opp i senga og gråter etter leggingen selv om han er kjempetrøtt. I går gikk jeg inn hvert 2. minutt og la ham bestemt og forsiktig ned igjen, sa "god natta lille venn, nå er det natt og du må sove", strøk på ham i et halvt minutt og gikk ut igjen. Prøvde å ta på nattlampa men det ble han bare mer gira av. Tok 25 minutter til sammen før han sovnet. Nå er det bare å få med mannen på notene og være konsekvente for han takler ikke gråt... Men jeg vil IKKE tilbake til Odins babytid hvor han måtte få voksenkontakt hele natta gjennom for å sove... Blir reduksjon i duppetid fra 1,5-1 time fra mandagen av her... Men han sover jo så godt på dagduppen og må alltid vekkes etter 1,5 time.. Hmm... Om det ikke hjelper over en 2 ukers periode så blir det nok å forskyve leggetida med et kvarter fra 19 til 19:15. Usikker Endret 4. januar 2013 av Madolyn&Muffin Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144004628-hjelp-snart-brukt-3-timer-p%C3%A5-legginga/page/2/#findComment-144892937 Del på andre sider Flere delingsvalg…
zassy ☆ Skrevet 4. januar 2013 Forfatter #33 Del Skrevet 4. januar 2013 Snuppa tjuvstarta Vi skal jo begynne nå i helga med å få henne til å sove hele natta i egen seng, men jammen gjorde hun det i natt Ble helt forvirret da jeg våknet av at samboer dro på jobb og hun ikke var sammen med oss, har sovet som en stein i natt og det trengte jeg for har blitt skikkelig forkjøla! Madolyn&Muffin usikker selv jeg så skjønner deg godt! Her sover hun også veldig godt på dagdupp og i bhg må de vekke henne etter to timer, så er fortsatt usikker på om vi skal gjøre noe med lengden, men blir uansett ikke mindre enn 1,5 time da. Ikke lett ikke lett, man må nesten bare prøve seg litt fram. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144004628-hjelp-snart-brukt-3-timer-p%C3%A5-legginga/page/2/#findComment-144893144 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madolyn Skrevet 4. januar 2013 #34 Del Skrevet 4. januar 2013 Snuppa tjuvstarta Vi skal jo begynne nå i helga med å få henne til å sove hele natta i egen seng, men jammen gjorde hun det i natt Ble helt forvirret da jeg våknet av at samboer dro på jobb og hun ikke var sammen med oss, har sovet som en stein i natt og det trengte jeg for har blitt skikkelig forkjøla! Madolyn&Muffin usikker selv jeg så skjønner deg godt! Her sover hun også veldig godt på dagdupp og i bhg må de vekke henne etter to timer, så er fortsatt usikker på om vi skal gjøre noe med lengden, men blir uansett ikke mindre enn 1,5 time da. Ikke lett ikke lett, man må nesten bare prøve seg litt fram. Åååå så deilig!! Da vet dere jo at hun kan Krysser fingrene for at det fortsetter! Ja her er jeg rett og slett usikker.. Kanskje utsette leggetida med 15-30 min i stedenfor å tulle med dagsøvnen.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144004628-hjelp-snart-brukt-3-timer-p%C3%A5-legginga/page/2/#findComment-144893185 Del på andre sider Flere delingsvalg…
zassy ☆ Skrevet 4. januar 2013 Forfatter #35 Del Skrevet 4. januar 2013 Jeg tenker også at kl 20 er jo ikke sååå sent å sovne heller hvis hun trives med det, mulig vi blir å legge litt senere, blir ofte halv åtte før hun er i seng når hun ikke virker trøtt nok. Bedre å legge seg senere å bruke kort tid på å sovne enn å ligge en time i senga og vente på søvnen, skjønner jo at hun blir frustrert når hun ikke er trøtt nok, man vet jo alle hvordan det er å ikke få sove! Ja ble kjempeglad, hun har slått til noen ganger før også, men er lenge siden nå Glemte forresten både nattlys og bamse i går, men tror hun sover best i mørket, gjort det alltid. lar døra stå litt på gløtt så det er litt lys når hun sovner så lukker vi den mer igjen når hun har sovnet. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144004628-hjelp-snart-brukt-3-timer-p%C3%A5-legginga/page/2/#findComment-144893216 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah- Skrevet 4. januar 2013 #36 Del Skrevet 4. januar 2013 Hannah så hyggelig å se deg også, plutselig ble dette en tråd der alle de gode gamle kom innom Håper det går bra med dere ellers? Skjønner at du nøler på å forandre noe, og hvis det fungerer det dere gjør nå så er jo det fint Ja det går fint her. Sliter bare litt med tidlige morgener enda, han insisterer på å stå opp før hverken han eller jeg er uthvilt, og det er ikke veldig gøy. Men han sover i det minste hele natten nå, så det er liksom bare det som gjenstår når det gjelder søvn. Håper det går seg til når han begynner i barnehagen om ikke før. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144004628-hjelp-snart-brukt-3-timer-p%C3%A5-legginga/page/2/#findComment-144894090 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madolyn Skrevet 4. januar 2013 #37 Del Skrevet 4. januar 2013 (endret) Ja det går fint her. Sliter bare litt med tidlige morgener enda, han insisterer på å stå opp før hverken han eller jeg er uthvilt, og det er ikke veldig gøy. Men han sover i det minste hele natten nå, så det er liksom bare det som gjenstår når det gjelder søvn. Håper det går seg til når han begynner i barnehagen om ikke før. Muffin begynte å sove 1 time lengre på morgenene etter at han begynte i barnehage 17 mnd gammel I kveld gikk det forresten veldig fint å legge Muffin Sto utenfor døra, bestemt på å gå inn igjen etter 2 minutter. Men så sluttet gråten etter 1,5 min og han har sovet siden <3 Spent på hvordan kveldsleggingen er for dere i kveld, Zassy? Endret 4. januar 2013 av Madolyn&Muffin Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144004628-hjelp-snart-brukt-3-timer-p%C3%A5-legginga/page/2/#findComment-144895067 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimas Skrevet 4. januar 2013 #38 Del Skrevet 4. januar 2013 Flinke muffin da Her var det noe protest faktisk i kveld, men ikke værre enn 3 runder innom. Nå satser vi på at det holder natta igjennom Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144004628-hjelp-snart-brukt-3-timer-p%C3%A5-legginga/page/2/#findComment-144895094 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snart mamma <3 Skrevet 5. januar 2013 #39 Del Skrevet 5. januar 2013 Oi, er du også gravid igjen, Zazzy? Gratulerer! Jeg har ikke vært så aktiv her (var mest aktiv da mini var 4-5 mnd og da bare søvninnlegg hehe), men har fulgt med på både deg, Madolyn, og deg Zazzy nettopp fordi vi har slitt sånn med soving her og.. her tok det laaang tid før vi fant ut grunnen til oppvåkninger hver time om natta og hver halvtime om dagen. Men etter ti mnd ble det gradvis bedre. Nå er det bare legging vi sliter med, bruker for tida over en time om jeg legger han. Går litt bedre hvis pappan gjør det. Men våkner fortsatt vanligvis en gang om natta fortsatt.. Begynner å få lyst på en til nå (selv om jeg sa det aldri kom til å skje..), men får ikke med meg mannen min etter et år med bare kaos. Håper han snur etterhvert.. Lillegutten er forresten straks 19 mnd Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144004628-hjelp-snart-brukt-3-timer-p%C3%A5-legginga/page/2/#findComment-144896905 Del på andre sider Flere delingsvalg…
zassy ☆ Skrevet 5. januar 2013 Forfatter #40 Del Skrevet 5. januar 2013 For en flying start vi fikk..snuppa har sovet hele natta i egen seng i natt også uten å våkne Kl 07.30 i morges våknet hun og kom over i vår seng og sov videre til kl 09 !! luksus Men legginga i går ble veldig sen, og samboer gjorde ikke som vi egentlig hadde blitt enig om, men jeg unnskylder han gjerne for han var så sliten at han ikke hadde ork, og jeg er syk så får bidratt minimalt så ting er litt spesielt hos oss nå. Men men, får prøve i kveld igjen, nå sover hun, men vi skal vekke henne etter 1,5 time nå straks. Snart Mamma takk for det Ja skal ha nestemann i juni, ser litt mørkt på det egentlig Fint å høre at det går bedre med sovingen deres, høres ganske likt ut som hos oss, er jo legging vi også strever med + oppvåkning på natt selv om det har vært anderledes de to siste nettene. Men sover han hele natta i egen seng? Det er det vi holder på å styre med nå Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144004628-hjelp-snart-brukt-3-timer-p%C3%A5-legginga/page/2/#findComment-144897488 Del på andre sider Flere delingsvalg…
zassy ☆ Skrevet 6. januar 2013 Forfatter #41 Del Skrevet 6. januar 2013 Vi har endt opp med ut/inn metoden ved legging likevel og må si jeg synes det går overraskende bra Bruker fortsatt en del tid og hun sover enda ikke nå i kveld..men hun er ganske lenge stille mellom sutring/protestgråting..og blir still med en gang vi kommer inn. Vi legger henne da ned og hysjer og går ut av synsfelt, sutrer hun mer så hysjer vi litt og går ut når det er stilt. Når hun da gråter igjen etter en stund så virker det mer som frustrasjon over å ikke få sove enn at vi ikke er der inne, tror hun er rimelig trygg på at vi kommer når hun gråter for vi lar henne ikke vente noe særlig lenge, det er det som føles rett for oss Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144004628-hjelp-snart-brukt-3-timer-p%C3%A5-legginga/page/2/#findComment-144902697 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madolyn Skrevet 7. januar 2013 #42 Del Skrevet 7. januar 2013 Ååå så moro å høre at dere har fremskritt!! Her sutrer Muffin litt ved legging men mindre og mindre for hver kveld. Jeg brukte jo også inn-ut-metoden, første kvelden han gråt tok det 30 min (første kvelden han gråt), andre kvelden bare to minutter, så ett minutt og i går ble det vel 20 sekunder. Så kan vel ikke kalle det noen metode siden han var så enkel å "avvenne", bare griseflaks Vi har utsatt legginga fra 19 til 19:15 og nå sover han plutselig til 06:30-07 igjen :) Annenhver natt sover han gjennom i egen seng så det er bra nok for oss Ellers kommer han som regel over i 05-tida. Hadde han villet ligge heelt inntil meg slik som datteren din Zassy så hadde jeg ikke klart det, men så lenge han sover fint midt mellom oss så er det jo bare koselig. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144004628-hjelp-snart-brukt-3-timer-p%C3%A5-legginga/page/2/#findComment-144904372 Del på andre sider Flere delingsvalg…
zassy ☆ Skrevet 7. januar 2013 Forfatter #43 Del Skrevet 7. januar 2013 Så bra at et lite 15minutt gjorde ting bra igjen Madolyn Håper på samme solskinnsavvenning som du hadde Har kommet inn i et spor der vi legger henne litt sent vi, i går ble kl halv åtte og hun sov ikke før ca kvart over åtte, skal prøve tilbake til sju`ish i kveld nå som hun er i bhg. Er dere flinke å stå opp med dem til samme tid i helgene? Det burde vi være for det lønner seg nok, men hun kan finne på å sove lenger når hun får så da gjør vi også det Ikke rart det blir tull med leggingen særlig i helgene da, får skjerpe oss på det! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144004628-hjelp-snart-brukt-3-timer-p%C3%A5-legginga/page/2/#findComment-144905196 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsen og mamma`n :) Skrevet 7. januar 2013 #44 Del Skrevet 7. januar 2013 Hei! Har ikke lest alle innleggene deres.. men har forstått at det slites med soving... Så da passer vi vel inn her Vår prins på 16 mnd, har i 2 mnd vært en drøm å legge, men siden 14 dager før jul og frem til nå har han brukt mange timer på å sovne.. Men nå har vi også prøvd inn ut metoden, og første og andre kveld varte det en time, 3 kveld 20 min og 4 kveld 2 minutter Så det er i allefall fremskritt Men i går våknet han etter 2 timer, og holdt det gående til 01.. Den første timen prøvde vi å gå inn og ut, men gav opp og tok ham i vår seng.. Sikkert ikke så lurt, men trodde vi skulle få ham til å sovne da, men den gang ei.. Han var lys våken frem til kl 01.. Men får håpe det bare var en gang.. Zazzy: Når våkner hun når hun sovner kvart over 8? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144004628-hjelp-snart-brukt-3-timer-p%C3%A5-legginga/page/2/#findComment-144905203 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madolyn Skrevet 7. januar 2013 #45 Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) Så bra at et lite 15minutt gjorde ting bra igjen Madolyn Håper på samme solskinnsavvenning som du hadde Har kommet inn i et spor der vi legger henne litt sent vi, i går ble kl halv åtte og hun sov ikke før ca kvart over åtte, skal prøve tilbake til sju`ish i kveld nå som hun er i bhg. Er dere flinke å stå opp med dem til samme tid i helgene? Det burde vi være for det lønner seg nok, men hun kan finne på å sove lenger når hun får så da gjør vi også det Ikke rart det blir tull med leggingen særlig i helgene da, får skjerpe oss på det! Ja det var en skikkelig solskinnshistorie her enn så lenge og vi er utrulig takknemlige for det En enkel Muffin *bank i bordet* Vi står opp med Muffin til samme tid både i ukedagene og i helgene (kl 07), vi opprettholder også duppetiden og måltidstidene som han har i bhg så langt det går, uten å være helt "nazi". Vi ser at det må til for at soving/legging ikke skal skli ut. Og hver endring vi lager opprettholder vi i minst 2 uker, for å kunne se en sikker effekt Endret 7. januar 2013 av Madolyn&Muffin Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144004628-hjelp-snart-brukt-3-timer-p%C3%A5-legginga/page/2/#findComment-144905255 Del på andre sider Flere delingsvalg…
zassy ☆ Skrevet 7. januar 2013 Forfatter #46 Del Skrevet 7. januar 2013 Prinsen og mamman: Vekker henne som regel 7.30-07.45 fordi hun skal i bhg, men i helgene kan hun fint sove til 09 hvis hun får..så hun sover jo LENGE! Derfor kunne jeg tenkt meg å fått henne i seng kl 19. Får håpe det bare var et engangstilfelle at han våknet i natt, kan jo være så mye rart, tenner osv. Det verste som fins er når de våkner på natta og bare er våkne rett og slett, man er jo så trøtt selv! Når legger dere ham for kvelden og la dere til samme tidspunkt hele perioden når dere begynte med ut/inn? høres jo ut som en kjempefin avvenning dere hadde Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144004628-hjelp-snart-brukt-3-timer-p%C3%A5-legginga/page/2/#findComment-144905261 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsen og mamma`n :) Skrevet 7. januar 2013 #47 Del Skrevet 7. januar 2013 Zazzy: ookei.. Vi legger han rundt kl 19, og må da vekke ham rundt kl 07 for at han skal i barnehagen.. Liker ikke å vekke ham på morgenen men må man så må man.. Kunne heller tenkt meg at han sov hele natten, for så å stå opp litt tidligere.. Vi har lagt ham til samme tid ja, så får bare håpe at det holder seg slik som i går kveld ang legging.. Skjønner ikke hvorfor søvn må være så himla vanskelig Hvordan går det med deg forresten? Er det lenge igjen til nr to kommer? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144004628-hjelp-snart-brukt-3-timer-p%C3%A5-legginga/page/2/#findComment-144905337 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madolyn Skrevet 7. januar 2013 #48 Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) Her må det sies at det er vel 10 % av morgenene vi må vekke Muffin kl 07 ellers våkner han av seg selv mellom 0630-07 Endret 7. januar 2013 av Madolyn&Muffin Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144004628-hjelp-snart-brukt-3-timer-p%C3%A5-legginga/page/2/#findComment-144905355 Del på andre sider Flere delingsvalg…
zassy ☆ Skrevet 7. januar 2013 Forfatter #49 Del Skrevet 7. januar 2013 Vet hva du mener, i dag var vesla helt i koma da jeg vekket henne, kjeeeempetrøtt og det søteste trøttfjeset, hehe, men får dårlig samvittighet, håper hun er passelig uthvilt. Nei det med søvn har vært en utfordring hele veien her, de med sovedukker aner ikke hvor godt de har det Nr to kommer i juni så er et godt stykke igjen enda..gleder meg til å være ferdig å være gravid for liker det ikke et sekund, men gruer meg litt til å bli tobarnsmor..håper det går bedre enn jeg frykter. Tenker da mest på alt det praktiske; stå opp med TO på morgenen..ha to legginger.. klare å gi begge alt de trenger..osv synes det er overveldende å tenke på faktisk. Men håper de får glede av hverandre og at det positive veier opp for alt slitet. Tenker du på å få flere? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144004628-hjelp-snart-brukt-3-timer-p%C3%A5-legginga/page/2/#findComment-144905358 Del på andre sider Flere delingsvalg…
zassy ☆ Skrevet 7. januar 2013 Forfatter #50 Del Skrevet 7. januar 2013 Madolyn&Muffin det viser vel at han er utsovet i den tiden da ihvertfall, det er jo kjempefint Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144004628-hjelp-snart-brukt-3-timer-p%C3%A5-legginga/page/2/#findComment-144905360 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå