Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ei skjønn lita tulle på drøye 7 måneder nå, som er ei ordentlig puppejente. Har ennå ikke fått henne til å ta smokk, men har altså ikke gitt oss ennå! Grunnen til at jeg så gjerne vil at hun skal ta den, er at hun har et enormt sugebehov, men ser ikke ut til å synes at noen andre alternativer enn puppen fungerer bra nok... Det begynner å bli slitsomt, da der andre må inn og gi smokken til små gull noen ganger i løpet av kvelden/ natten, må jeg inn med puppen. Ser at det er kun sugebehov, for hun blir sint hvis det kommer melk ut... Tar imot alle tips til hvordan få smokken til å sitte med STOR takk! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her funket ingen andre enn 6 mnd suttene til lille berta.. fra fødsel av, så hun så ganske snodig ut.. lille trutmunnen med den stooore sutten ;)

Skrevet

Hehe, ja de er jo store i så bittesmå fjes:-) Skal prøve de!

Skrevet

Tror det er de MAM Air?

Skrevet

Hva med natursutten? Den dekker fra hake til nese med myk naturgummi,så det føles litt mere likt puppen. Jeg kjøpte den på nett, men husker ikke hvor. søk evt bare på "natursutten".

Skrevet

Kan ikke annet enn å si at jeg føler med deg. Jeg blir også brukt som smokk, men hun er bare 2 måneder ennå så jeg har ikke gitt opp helt. Vi har flere typer smokker, men hun brekker seg av alle.

Håper du får inn et supergodt råd her, for det er jammen slitsomt.

vesla her blir også sint når det kommer melk ut hvis hun skal kose, og er mett.

Skrevet

Prøv Nuk? Den er flat og peker oppover. Prøv silikon og latex små og store størrelser. Prøv de smokkene som er runde på tuppen av sugedelen. Prøv masse forskjellige smokker.

Skrevet

Trodde jeg hadde prøvd alle smokker på markedet, men Natursutten visste jeg ikke fantes! Den skal definitivt prøves! :-) Takk for svar alle sammen! :-)

Skrevet

Trodde jeg hadde prøvd alle smokker på markedet, men Natursutten visste jeg ikke fantes! Den skal definitivt prøves! :-) Takk for svar alle sammen! :-)

viss den funker gje meg en lyd, vi har en på 6,5 måned og føler eg har prøvd alle typer smokk men nei denna karen vil ikkje ha... Desperat.... Lykke til, skal krysse fingrene for deg
Skrevet

Takk for det, den er bestilt og på vei i posten; gleder meg l å prøve den!:) Skal gi deg tilbakemelding på hvordan den funker her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...