Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når fjernet dere sitteputen og den greia rundt hodet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Puta ved ca 3 mnd, resten ved 6 mnd..

Skrevet

Ok. Gutten min er 3 mnd og 3 dager. Fjernet putene i dag og ble usikker hva jeg skulle gjøre med den rundt hodet.

Da beholder jeg den litt til

Skrevet

Så lenge den rundt hode ikke blir for trang, ville keg ha beholdt den, så slipper du at hodet "henger og dingler". Dessuten mer behagelig for baby å sove i :)

Skrevet

På vår stol kan jeg ikke ta av bare puten, jeg må ta av hele greia :s litt synd, for snart tror jeg det blir for trangt med puta.

Skrevet

På vår stol kan jeg ikke ta av bare puten, jeg må ta av hele greia :s litt synd, for snart tror jeg det blir for trangt med puta.

Hvilke stol har du? er det denne: http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/bilstoler/maxi-cosi-cabriofix.html?manufacturer_id=7

Det går an å ta ut puten, du må åpne stoffet på siden av puten og dra ut selve puten ut av trekket :-)

Ja det e den jeg har, jeg har svart håndtak da. Men det ser ut som samme modellen :) Takk, da ska jeg prøve det :)

Skrevet

Hvilke stol har du? er det denne: http://www.barnashus...nufacturer_id=7

Det går an å ta ut puten, du må åpne stoffet på siden av puten og dra ut selve puten ut av trekket :-)

Ja det e den jeg har, jeg har svart håndtak da. Men det ser ut som samme modellen :) Takk, da ska jeg prøve det :)

Ja vi og har svart håndtak, men det er samme modell ja :-)

Skrevet

Trodde også først selv at man måtte fjerne hele greia. Men så fant jeg ut at det gikk an å ta ut puta bare. Måtte bare åpne stoffet litt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...