Gå til innhold

Ville dere hatt villapaprika stil hjemme eller home and cottage stil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal flytte og skal fornye alt. Kjøpe nye møbler og stæsj, alt skal vi fornye. Disse to stilene er de jeg liker best, men klarer ikke å bestemme meg

Anonym poster: 70e9d39fa246dd4556e0899c97e39a59

Skrevet

Hva med å lage din personlige stil? Mixe og matche ting du liker. Kjipt om en stil blir "harry" og man må bytte ut absolutt alt!

Anonym poster: 79aee0055c1f8d7d5b8f426e1a04ec30

Skrevet

Ingen av delene. Jeg synes det er bedre å ha en personlig stil, noe som forteller hvem du/dere er, hvordan dere lever, hva som er viktig for dere. HC er en fin stil, men tror det ville blitt kjedelig å hatt den i hele huset, like så Villa Paprika. Velg det du synes er fint fra begge stilene og sett sammen din egen :)

Skrevet

Jeg vil ha min egen stil ja, men bruke en av disse stilene som inspirasjon

Anonym poster: 70e9d39fa246dd4556e0899c97e39a59

Skrevet

Villapaprika. Den er ikke så langt fra min, henter mye inspiasjon der. Men med litt mindre puter og pledd slik at det går an å plante ræva i både sofaer, stoler og senger.

Skrevet

Digger stilen du linket til anonym 19.11.

Jeg har mye den stilen i tilegg til svart/hvitt . Ble så lei av shabby og romantisk stil som alle skulle ha en stund!

Skrevet

Digger stilen du linket til anonym 19.11.

Jeg har mye den stilen i tilegg til svart/hvitt . Ble så lei av shabby og romantisk stil som alle skulle ha en stund!

Retro heter vel den?

Skrevet

Ja det er ihvetfall retro elementer i den uten at det blir helt "Farmor" som ungene mine kaller det om jeg drar hjem noe 70-talls:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...