Musemorbr / Skrevet 1. januar 2013 #1 Skrevet 1. januar 2013 Han er så utrolig dårlig til det. Det finnes veldig mange søringer som gjør det bedre, hvis de absolutt er så helt i mot å bruke en ekte nordlending. Holder på å få magesår av hele Pelle Politibil.
Februargullet2013 Skrevet 1. januar 2013 #2 Skrevet 1. januar 2013 Det har jeg faktisk ikke hørt,men kan tenke meg det ikke høres så bra ut nei.
Gulosten™ Skrevet 1. januar 2013 #3 Skrevet 1. januar 2013 (endret) Og i mai kommer det en film til.... Men de har brukt han bare fordi han har et navn som trekker seere. Men så er jo Bjørn Sundqvist med å trekke snittet litt opp da... Endret 1. januar 2013 av Gulosten™
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2013 #4 Skrevet 1. januar 2013 Nå er det faktisk slik at Robert Stoltenberg har slekt fra Vesterålen, og den 'dialekten' han snakker er veldig bra ift slik de snakker der hans slekt er fra. 'Nord-Norsk' er ikke en ensartet dialekt vet du. Han overdriver riktignok og snakker ikke helt korrekt i den birettslags-serien, men det har ho like mye å gjøre med at det skal være 'morsomt'. Anonym poster: 31422ddf0c73446c1e207194722fd719
Leb76 Skrevet 1. januar 2013 #5 Skrevet 1. januar 2013 Nå er det faktisk slik at Robert Stoltenberg har slekt fra Vesterålen, og den 'dialekten' han snakker er veldig bra ift slik de snakker der hans slekt er fra. 'Nord-Norsk' er ikke en ensartet dialekt vet du. Han overdriver riktignok og snakker ikke helt korrekt i den birettslags-serien, men det har ho like mye å gjøre med at det skal være 'morsomt'. Anonym poster: 31422ddf0c73446c1e207194722fd719 Slekta til Robert Stoltenberg, altså foreldrene hans, kommer fra samme bygd som jeg kommer fra, men hans "nordnorsk" høres ikke ut som dialekten vi snakker der.
Musemorbr / Skrevet 1. januar 2013 Forfatter #6 Skrevet 1. januar 2013 Nå er det faktisk slik at Robert Stoltenberg har slekt fra Vesterålen, og den 'dialekten' han snakker er veldig bra ift slik de snakker der hans slekt er fra. 'Nord-Norsk' er ikke en ensartet dialekt vet du. Han overdriver riktignok og snakker ikke helt korrekt i den birettslags-serien, men det har ho like mye å gjøre med at det skal være 'morsomt'. Anonym poster: 31422ddf0c73446c1e207194722fd719 Næh? Er det ikke en ensartet dialekt? Jeg blir sjokkert. Hva blir det neste? Snart prøver du å lure meg til å tro at søringer heller ikke er et eget folkeslag?
Serepta Skrevet 1. januar 2013 #7 Skrevet 1. januar 2013 Er det han som er stemmen i den Pelle filmen ?? Har jeg ikke fått med meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå