Gå til innhold

Teststreken blir jo aldri sterkere... Men den har jo vært positiv 3 dager på rad nå, så da er vel alt greit?

Anbefalte innlegg

Hei!

Har testet med billigstrimler siden søndag (1 dag før IKM) og til i dag. Hver test har vært positiv, men teststreken blir overhodet ikke sterkere for hver dag. I dag testet jeg imidlertid med litt utvannet urin, så da ble streken bittelitt svakere enn de forrige to testene.

Flere som har fått svakt positive billigstrimler både før og etter IKM?

Kan også nevne at jeg hadde småblødninger og brunlig utflod i en uke før IKM, men den er helt borte i dag. Det er derfor jeg har vært litt nervøs for fargen på streken, da jeg ikke har erfaring med å blø/spotte så lenge ved en graviditet. Har heller aldri testet med billigstrimler, og aldri testet så tidlig, så er jo litt nervøs da skjønner dere ;)

Trenger vel bare litt beroligende ord her nå :)

Fortsetter under...

Du vil vel lite trolig få pos G test dersom du ikke er gravid? Må jobba hormonet i kroppen.. Selv har jeg ikke erfaring med " billig tester", men kjøp en ny? CB eller rfsu sin på bensinstasjonen idag og test på nytt :) drister meg til å gratulerer deg, jeg!

Joda, skjønner jo at jeg er (eller i verste fall har såvidt blitt) gravid ;) Tenker bare på at mange gravide mister rundt denne tiden... Men det er vel bare vanlig å bli veldig bekymret helt i starten når dette er noe man har ønsket seg i snart et halvt år :P

Skal nok kjøpe meg en CB med ukeindikator nå til helgen hvis ikke blødningene kommer tilbake :)

Takk for gratulasjon!

Hadde festeblødning med nr.2, så det kan meget mulig ha vært det denne gangen også, men sist varte den ikke så lenge og den var annerledes. Man skal nå bekymre seg for alt også da, hehe :P

Jeg hadde heller ikke med første min, men nå hadde jeg det i fem dager.. Alle svangerskap er jo forskjellige :) krysser fingrene for at alt er bra med den lille i magen din :)

Annonse

Testet med billigstrimmel i uke 5 og den var knallpositiv med veldig sterk strek, sterkere enn kontrollstreken. Vil også gratulere deg :))

Gjest Sporty83

Jeg har brukt billigstrimlene, de var svake ca 11-15 dpo, men ble bittelitt sterkere for hver dag, -nå, 7+2 er de knallsterke uansett når på dagen. Men prøv cb digital , da får du det i klartekst. Enda sikrere er å måle hcg hos lege. Lykke til:)

Billigtestene er like mye til å stole på som andre tester, cb digital forteller deg at du er gravid, men det har jo billigtestene gjort også!!

Jeg ville ikke svidd av hundrevis av kr på dyre tester jeg :)

Jeg testet svakt helt til 9. dagen over ikm med min første gutt, Da testet jeg like svakt på billige som dyre tester. Kjøpte dyre tester da jeg gikk tom for billige.

Med nr 2 og 3 har testene blitt fortere sterke, men fortsatt billigtester.

Skjønner du er litt nervøs med blødninger, men det er stor sjans at det er festeblødning. Det har jeg hatt med 1. Trodde det var mensen først,

Gratulerer med graviditeten og lykke til :)

Jeg testet kjempesvakt positiv på billigtest dagen før ikm. Trodde ikke helt på det så tok ca 10 nye tester de neste to dagene. Alle var like svake. Men er i uke 11 nå :-) så du er nonstop gravid

Annonse

Haha, nonstop gravid hadde nok vært litt slitsomt :P Greit at det kun varer i 9 mnd ;)

Ja, tror nok det er rimelig trygt å juble nå ja, selv om det er tidlig :D Har ikke blødd noe siden nyttårsaften heller, og får stadig symptomer! Siste dagene har jeg vært veldig svimmel og jeg har en sånn støl/tung følelse nedi magen når jeg er sliten. Vonde bryster, særlig brystvortene! I hvert fall ingenting som tyder på at dette var kjemisk graviditet og at spiren er på vei ut, heldigvis!

Så da blir det september-baby :D

Jeg testet positivt 3+3 (dagen før forventet mens), den var svak. Den første uken var testene veldig svake, men ikke noen tvil, men når jeg bikket fem uker på vei ble testene sterkere og sterkere :) Nå som jeg er seks uker på vei kan de ikke bli sterkere uten å bli svarte :P

Mine billigtester har heller ikke blitt noe sterkere. Eller de var først neeeesten ikke synlige i det hele tatt da jeg var 4 uker så kjøpte en CB digital som sa gravid 1-2. Tok en ny billigtest i går og den var fortsatt svak, men kanskje kanskje litt sterkere enn før. Nå har jeg ikke flere tester igjen, hehe. Men har jo ikke blødd noe, og med 2 svangerskap bak meg og har aldri hatt SA eller MA så stoler jeg nok på at kroppen min klarer dette fint :) Men selvfølgelig, uroen er jo alltid litt der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...