Gå til innhold

Flere som har begynt permisjonen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte den 19 Desember og har frem til 23 Juni 2014 :).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg starta permisjonen min IDAG faktisk:)

Skrevet

Deilig det da:) Bare og vente på lille gutten kommer nå:)

Skrevet

Jeg startet 21. desember så nå er det bare å slappe av og vente til lillegutt kommer:)

Skrevet
:) deilig da:). Når har du termin? 3 Februar her
Skrevet

Min permisjon begynte 25 desember :)

Skrevet

Begynte på selveste julaften. Var godt siden jeg merket det i ryggen, men så var det jammen meg hardkjør de siste dagene også... Nå bare kjeder jeg meg, er tiltaksløs også, noe som ikke hjelper. Små deprimert og lurer på om dette er det dummeste jeg har gjort. Nr 3 dette, et barn jeg føler jeg ikke har råd til og som sambo ikke har tid til... Regner med de følelsene snur når jeg møter baby. Har to fra før med annen far som knapt betaler barnebidrag. Dette er nr 1 for sambo og han har nok penger for å si det sånn. Så vi har råd men er disse dumme tankene da. De er jo helt urealistiske. Uansett må sambo ta seg tid, jeg vil ikke bare sitte inne med unger mens han jobber, jeg skal også komme meg på trening. :) Huff, bare måtte lette litt på trykket...

Skrevet

Min startet 31 desember :) Ser faktisk fram til et par rolige uker nå etter julen, så jeg håper den ikke kommer før termin. (Trodde aldri jeg skulle si noe sånt ;))

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Begynner perm til fredag :) Men har friuke på jobb nå. Så på sett og vis er jeg jo ute jeg også :)

Skrevet

Har termin 15. januar og slapper bare av å koser meg. Har en del serier jeg ser å ellers et teppe jeg skal sy sammen:)

Skrevet

Så kos og sy teppe:) skulle ønske jeg var like flink

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...