Gå til innhold

Mange dager har dere igjen 1.1.2013?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 34 dager igjen. går så fort. Termin 03.02.2013

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4 dager igjen her :)

Skrevet

37 dager,termin 07.02...men har gått overtid med de to første..så tenker max 7 uker igjen :-D

Skrevet

3 dager igjen. :)

Skrevet

38 dager :) Har vasket babyklær og har skrevet liste over hva jeg skal ha med til sykehuset nå ;) Håper de siste ukene går fort, for jeg er klar! :D

Skrevet

39 dager igjen, og endelig høygravid! :)

Er utolmodig kjenner jeg.. er sååååå spent på hvem som har bodd i hula i 9 mnd! :)

Skrevet

oki så jeg er også høygravid nå da:) siden jeg har 34 dager igjen,trodde det var 30 jeg :)

Skrevet

44 dager igjen. høygravid på fredagen:D d går nedover selv om jeg synes dagene snegler seg avgårde;P Men nå er jula ryddet ut å babyetingene skal i hus;P Klar som bare det <3

Skrevet

Starter permisjonen IDAG,jeg!21 dager igjen!

Skrevet

Deilig da:) startet permisjonen 19 Desember jeg :).

Skrevet

Har 14 dager igjen til termin og håper han kommer snart, er veldig klar for det, rydder ut jula i morgen så da kan han bare komme etterpå:) men regner ikke med han kommer før tiden da jeg er førstegangs.

Skrevet

14 dager igjen og er veldig klar :) Satte opp vugga i går og la på sengesett. Skal høre om igangsettelse i morgen, da gynekologen har hintet et par ganger... Han er allerede over 4 kg, men føles mer som 5 ;p

Skrevet

Her har jeg 36 dager igjen!! Begynner allerede å bli ganske så utolmodig så håper ikke jeg ender med å gå over også for så lenge har jeg ikke lyst til å vente på han!! :)

Skrevet

54 dager igjen... Deilig å komme over i nytt år.

Ble så rart å tenke på at jeg skal føde "til neste år"...:)

Skrevet

40 dager igjen, og høygravid! Wohoo!

Men lillesøster har bare med å holde seg inne til termin, for her er ingenting klart!

Trenger virkelig de permisjonsukene før termin til å gjøre klart huset...

Skrevet

34 til planlagt ks :) Og trådstarter: En gladnyhet til deg - du har 33 dager igjen, ikke 34 ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...