Gå til innhold

Nytt år, nye muligheter!

Anbefalte innlegg

Nytt mål; jeg vil føde i 2013! Da må jeg altså bli gravid i løpet av 3 mnd, så nå skal det satses MAX! Våknet opp til strålende sol og klart vær i dag og ble veldig optimistisk, føler bare på meg at 2013 vil bli mitt år!Og forhåpentligvis mange andres....;-)

Rart hvordan et årsskifte gjør at man føler at man begynner litt på ny, ny giv og nye muligheter! Håper humøret og optimismen varer! Lykke til alle dere "medsøstre" her inne! Måtte 2013 bli tidenes mest fruktbare år!

(og jeg er ikke full altså, jobbet i går og er klinkende edru om noen skulle lure.. ,-) )

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144004427-nytt-%C3%A5r-nye-muligheter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenkte også det samme igår kveld og idag, 2013 kan bli det mest spennende året i mitt liv! Håper jeg klarer å bli gravid nå, har EL i disse dager, så legger inn aksjer så det holder. :)

Jeg har det så godt på andre plan i mitt liv og forholdet til min samboer er så godt, så nå mangler bare lille nurket :D Lykke til til alle!

Nytt år nye muligheter! Henger meg på her, og håpar at jeg kan få en liten baby i år:). Har nå kastet ut julen og startet på ny frisk overalt:) krysser fingrene for oss:) aner ikke når jeg har EL, da alt er litt surrete med syklusen for tiden.,,. Men må vel satse på at det blir noe av all denne innsatsen snart:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...