Gå til innhold

Hjelp! Lillegutt har plutselig fått for seg at det er dag på natta

Anbefalte innlegg

har en lengre våkenperiode på 1-1.5 timer. Ligger å babler og skravler, armer og bein går i alle retninger. Dette er gjerne i 2-3 tiden på natta. Gjeeesp.

Han er snart 5 mnd og har akkurat begynt å snu seg fra rygg til mage. Kan det ha noen sammenheng? Ikke er han sulten og ikke vil han ha smukken.

Lurer også på om han sover for mye på dagen. Sover ca 5 timer fordelt på 3-4 dupper. Legger seg halv 8 og sover vanligvis til 6.

Fortsetter under...

Annonse

Min er snart 3 måneder og har selv nå snudd døgnet..

Våken i 3 tiden og sovner ikke før i 5-6 tiden.

Ammer han men skal være våken. Kanskje jeg skal amme han mer på kveld.

Han blir trøtt etter 1.5 time på dagen. Våkner som regel etter 45 min. Da rugger jeg på vogna slik at han sover en times tid mere. Kanskje jeg skal slutte med det og se om han sover bedre på natten?

Min blir også trøtt etter 1.5 t på dag, lar han sove så lenge han vil uten å gi smokk og noe annet men likevel var han våken fra 23.30 til 04 i natt :/

Huff når klokka er 4 da er det jammen på tide å sove ja :( Vi har hatt en "rutine" på at vesla er våken hele kvelden og natten frem til klokka 2-3 på natta. I natt sovnet hun endelig klokka 01 slik at vi fikk sove en normal natt. Håper det snur seg hos dere snart også.

Min blir også trøtt etter 1.5 t på dag, lar han sove så lenge han vil uten å gi smokk og noe annet men likevel var han våken fra 23.30 til 04 i natt :/

Huff når klokka er 4 da er det jammen på tide å sove ja :( Vi har hatt en "rutine" på at vesla er våken hele kvelden og natten frem til klokka 2-3 på natta. I natt sovnet hun endelig klokka 01 slik at vi fikk sove en normal natt. Håper det snur seg hos dere snart også.

Jeg legger han rund 7 8 på kvelden så sover han fram til 23-24 og så er han våken. Hadde en bra rutine før jul men etter vi feiret jul på østlandet så ble alt skiplet slik at han la seg når vi la oss. Skulle aldri ha gjort det, hadde en kjempe fin rutine tidligere.

Lagt kl 19, mat kl 23 og 04 står opp kl 08-09-

Savner den tiden :(

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...