Bumblebeee Skrevet 1. januar 2013 #1 Skrevet 1. januar 2013 Er nå 14 uker på vei og noen dager har jeg skikkelig menssmerter, både i mage og rygg. Blir nesten litt uvel av det. Jeg trodde dette hørte til i 1.trimester, er det vanlig å ha dette enda?
Heeii123 Skrevet 1. januar 2013 #2 Skrevet 1. januar 2013 Jeg har. Fikk beskjed om at det er voksesmerter, eller riftesmerter.. Så satser på det;) 15uker er jeg
jentene på haugen Skrevet 1. januar 2013 #3 Skrevet 1. januar 2013 jeg hadde det også sist uke. Var nesten sikker på at mensen skulle komme og ta igjen for alle mnd som jeg ikke har hatt. Men er visst normalt. Man skal visst igjennom mye i løpet av et svangerskap
EliseAS Skrevet 1. januar 2013 #4 Skrevet 1. januar 2013 Jeg hadde dette i julen, på meg satt bak i ryggen og nedover beina. Hadde liten blødning, men kjente spart som betrygget meg. Ikke bare bare å få tak i verken lege eller jordmor midt i juletider. Jeg var 19+5 da dette skjedde. Mulig at det var pga mye stress den dagen. Kjørte langt i bil og bar mye bagasje+barnet på 3 år. De neste dagene forsette mensensmertene og velidg kvalme. Det ga seg endelig litt etter 5 dager og dag 6 var jeg tilbake til det normale. Trodde jeg var ferdig med kvalem i uke 17, men den gang ei... Får endel kvalme ennå, mest på kveldstid. Er nå 21+2
79kvinne Skrevet 1. januar 2013 #5 Skrevet 1. januar 2013 kjenner til menssmerter her også, men det kjennes ut som det kommer mer når bekkenløsningen på framsiden slår seg vrang og det blir endel stress :/ kjenner det både i ryggen og nedre del av magen når det blir slik. bekkenet er der 24/7, men ikke likr mye bestandig heldivis. litt voksesmerter også da. er 27 uker på torsdag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå