Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei :) Min samboer og jeg forsøker å bli gravide :) Noen som kan se om dette skjer i nær fremtid? Har aktivt prøvd i 3 mnd, men sluttet på p-pillen i mai 2012, og var i gang med normal syklus + eggløsning så og si umiddelbart.

Har IKM om 6 dager, så lurer på om det kan ha klaffet nå, eller om det kommer senere?

Jeg er født 12.03.85, og min samboer 09.11.84

Hadde første dag i sist mens den 10 desember, ca kl 12.30, og eggløsning den 24 desember.

Hadde vært utrolig kjekt hvis noen kunne spådd meg :D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144004395-noen-som-kan-sp%C3%A5-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :) Min samboer og jeg forsøker å bli gravide :) Noen som kan se om dette skjer i nær fremtid? Har aktivt prøvd i 3 mnd, men sluttet på p-pillen i mai 2012, og var i gang med normal syklus + eggløsning så og si umiddelbart.

Har IKM om 6 dager, så lurer på om det kan ha klaffet nå, eller om det kommer senere?

Hadde første dag i sist mens den 10 desember, ca kl 12.30, og eggløsning den 24 desember.

vet du..tror spiren sitter alt hos deg..

får opp januar..tror det er mnd du tester positivt..

for tror det er en liten spire i magen din..

ser dere får ei skjønn lita jente...

lykke til

klem

vet du..tror spiren sitter alt hos deg..

får opp januar..tror det er mnd du tester positivt..

for tror det er en liten spire i magen din..

ser dere får ei skjønn lita jente...

lykke til

klem

Ååååh, kjente jeg ble kjempe glad, og smilte fra øre til øre :D Har IKM nå den 07, og hvis den dukker opp, er det ny eggløsning 21 januar. Tusen takk for at du tok deg tid! :D

Annonse

Hei på deg solrose :) Her kom dessverre mensen i går :S Men har eggløsning igjen 21 januar, så kanskje da? :D Har sendt inn henvisning til HSG røntgen, og håper at de kan slippe meg til neste onsdag for å sjekke egglederne. Hørt at enkelte blir gravid etter en slik undersøkelse, bare håper at ikke egglederne er pottetett av en eller annen grunn.

Går nok sikkert fint :)

• 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...