Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg jubler også over å møte det nye året med en liten spire i magen! <3 Det tok lengre tid enn forventet og jeg kjenner jeg er fryktelig glad for at vi klarte det nå. Tror jeg kommer til å juble hver torsdag fremover, som er min "uketelledag"! Godt nytt år! :)

Annonse

Jeg jubler også over å møte det nye året med en liten spire i magen! <3 Det tok lengre tid enn forventet og jeg kjenner jeg er fryktelig glad for at vi klarte det nå. Tror jeg kommer til å juble hver torsdag fremover, som er min "uketelledag"! Godt nytt år! :)

Gratulerer så mye :)

Endret av Gutt04+Gutt10

Jeg jubler fordi jula endelig er over! Har vært kvalm i 2,5 uker nå, og det å være hjemme i ei uke uten å kunne innrømme at jeg føler meg dårlig (skal holde det hemmelig for ALLE frem til vi har vært på tidlig UL om tre uker) har virkelig vært slitsomt. For hver bit ribbe, kake eller grøt har jeg lurt på om det har vært den biten som vil få begeret til å renne over og meg til å henge over doskåla.

Så jeg jubler over å endelig være hjemme alene med min kjære, sånn at jeg kan klage litt, bruke to timer på frokosten og spise junk food til middag hver dag når det er det eneste som kanskje muligens frister.

Også jubler jeg litt over at jeg ikke har fått noe av denne enorme trøttheten som et par venninner av meg har slitt med tidlig i graviditeten!

Annonse

Jubler over at jeg endelig er 6+1 :D Har gledet meg så fælt til å bikke seks uker, helt siden jeg testet positivt 3+3 :D Ja, også er jeg jo glad for at alle prøver hos legen i går var fine, og at jeg får jordmor-time om en uke, og ultralyd i begynnelsen av februar :D Ooooog, ikke minst, på selveste Valentines-day skal jeg annonsere på Facebook (det er vel det eneste som mangler nå, hihi) at jeg ikke bare har EN stor kjærlighet i livet mitt (kjæresten), men snart to <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...