Gå til innhold

er jeg gravid? etter 1,5 års prøving??

Anbefalte innlegg

jeg er rundt 17 dpo, ingen tegn til mens. Har testet meg idag, se link (håper jeg fikk til bilde). Tør ikke håpe da vi har prøvd så lenge og jeg aldri har vært gravid tidligere.

http://imageshack.us/photo/my-images/209/cimg2156.jpg/

Fortsetter under...

:) takk alle sammen! At dere er så sikre gjør meg utrolig glad! Jeg håper så inderlig at det går bra denne gangen. Frykter SA og det verste og er så pessimistisk... Krysser fingrene for meg og alle som prøver! :)

Annonse

Annonse

Gjest To små ♥

Jeg har blødd etter positiv graviditetstest ved begge graviditetene mine, og det gikk helt fint. Noen blør litt, andre ikke, trenger ikke være farlig. Men ta en tur innom legekontoret imorgen og få målt hcg, og en ny tur om et par dager, så kan du se hcg-stigningen. Samt få ro i kroppen:) Lykke til!!

Ingen tvil om at du er/var gravid. Men har selv opplevd to tidlig sa, noen dager forsinket mens, og svake positive tester. Ville ha tattblodprøve hos legen, det gjorde ihvertfall jeg første gangen jeg minstet. Håper alt er bra, er mange som blør litt rundt tr. Vi prøvde i et år første gangen, så vet godt hvor sårt det er, hvis dette ikke skulle gå bra. Har du menssmerter?

Ingen menssmerter. Og blør som under normal menstruasjon :( Er sikker på at det var en liten spire der i og med at teststreken var så sterk igår og idag (og at alle dere var så sikre) men tenker at med min lykke så blir det ikke noe av denne gangen :( Tenker jeg tar ny test på lørdag og hvis denne skulle vise to streker så tar jeg en tur til legen. Hvis denne ikke viser noe så er det bare å prøve på nytt. Har aldri vært så gravid som jeg var nå. Dette er første gangen jeg har fått to streker (og hvilken lykke det gir!) Det gir meg tro på at jeg kan bli gravid. Takker alle for deres svar :)

Håper det går bra med deg! Føler med deg.

Jeg hadde en veldig tidlig sa i sept og hadde nesten ingen smerter, blødde masse slim og store klomper. Negativ test etter en uke.

Men vi gir oss ikke, vi har iallefall bevist at vi kan bli gravide :)

Lykke til!

Tok en test idag:

http://imageshack.us/photo/my-images/713/cimg0039j.jpg/

men siden jeg hadde tr så tror jeg ikke at jeg er gravid men at hCG hormonet bruker litt tid på å synke...uansett så føler jeg meg ikke gravid :( tror også at teststreken burde vært sterkere nå hvis jeg var gravid... Noen som har hatt en slik erfaring? Jeg blir ikke helt klok på dette... Jeg tar også kroppstemperaturen nå (begynte forrige mnd) og den er ganske så høy 36,3 idag, forrige mnd samme tid var den 35,4 (jeg måler under armen og må egentlig plusse på 0,5 grad). Har lest at kroppstemp skal synke etter tr hvis ikke gravid, og stige når gravid. Og på 33 dpo sank temp til 34,9 og neste dag fikk jeg tr...

Den streken var nå ganske tydelig positiv spør du meg.

Jeg ville gått til legen å fått en blodprøve for å måle hcg, gjerne over 2-3 uker for å se om nivået sykner eller stiger. Jeg tror det er den eneste sikre måten å vite om man er gravid eller ikke.

Lykke til!

Strekene på siste bildet er slik jeg har på det sterkeste omtrent. Prøv å bruke en som indikerer hvor langt du har kommet. Cb digital med ukeindikator. Eller ta blodprøve. Vanskelig å si, men håper for din del:) og har hørt at mange får en slags mens ikm dagen selv om de er gravide.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...