Gå til innhold

Noen som har fått nr 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det vanskelig å bli gravid med nr 2?

Måtte dere prøve lenge før dere fikk hjelp?

Jeg var gjennom mange omganger med pergo. Men ble ikke gravid før dobbel pergo kur etter laproskopi. Har pco og ingen "bivirkninger". Er også normalvektig.

Anonym poster: 1fa47fedf93a82b27fa472b013643535

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venter nr 2 nå i vår. Var også igjennom lap.scopi, pergo og mange mnd med prøving med nr 1. Denne gangen brukte vi 2 pp.

Anonym poster: 86f6e6ea1080abbb588099fb3b4d9e8c

Skrevet

Jeg trenet veldig bra og hadde en veldig bra vekt mtp pco når vi ble gravide helt av oss selv på første forsøk med nummer 1.

De tre siste mnd før graviditeten var menstruasjonen veldig jevn. (33-34 dager). Før dette var den langt over 60 dager flere ganger.

Etter jeg har født har menstruasjonen variert mellom 30.-35 dager.

Vi har prøvd til og fra i 7 mnd. Var hos gyn. som fortalte at jeg ikke har eggløsning. Ble satt på enkel pergo og venter nå veeldig spent på en enda klarere positiv test i løpet av helgen. Jeg håååper og tror vi har klart det på 7pp med nummer to. Har 5-6kg mer på meg nå enn da jeg var gravid med mini. Bare slike små kilo har mye å si for oss som sliter med PCO. Så nå har jeg satt i gang med å gjøre en innsats for å få disse dumme siste kg av også.

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi venter nr tre :) Nr en kom etter lang tid med prøving, utredning og til slutt en del runder med pergo. Nr. to kom etter tredje runde med pergo og nå var jeg plutselig gravid uten noen form for hjelp. I og med at jeg har svært lange og uregelmessige syklusperioder, på opp i mot et år, var vel sannsynligheten for dette minimal, men absolutt et faktum. I og med pcos diagnosen, tidligere prøvehistorie og lange sykluser brukte vi ikke prevensjon. Er normalvektig.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jg skal ha nr 4. Og mitt råd er at lavkarbo + trening + metoformin hjelper masse md å få syklusen på plass. Slik at du lettere blir gravid. Prøv dt :) Og lykke til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...