Gå til innhold

Hvordan underholder dere babyen deres?

Anbefalte innlegg

Jeg har ei jente på snart 9 uker, men hun blir fort urolig uansett hva vi gjør. Vi leker,koser, tuller og tøyser, men det eneste som fenger henne til slutt er å sove og spise. Hun ligger litt i babygymmen, men blir fort lei.Da gråter hun og vil opp igjen. Så går vi litt rundt i huset og prater og titter på ting. På stellebordet prøver vi å bruke lang tid for å drøye måltidene. Hun kan spise hel tiden hvis hun får muligheten. Jeg vet at jeg har nok mat ;)

Hva gjør dere for å underholde deres babyer?Blir det bedre snart? Jeg vil leke og kose med henne uten å sitte med puppen ute hele tiden ;)

Fortsetter under...

I den alderen blir de fort overstimulerte og slitne.Dette blir bedre etterhvert.:)Vesla er litt over 4 mnd nå og kan ligge lengre under babygymmen og sitte på fanget før hun blir slten.

Dette er mitt 3 barn og syns alltid at ting endrer seg rundt 3 mnd alder , både spising og soving og så orker de mer jo eldre de blir:)

Jeg har ei jente på snart 9 uker, men hun blir fort urolig uansett hva vi gjør. Vi leker,koser, tuller og tøyser, men det eneste som fenger henne til slutt er å sove og spise. Hun ligger litt i babygymmen, men blir fort lei.Da gråter hun og vil opp igjen. Så går vi litt rundt i huset og prater og titter på ting. På stellebordet prøver vi å bruke lang tid for å drøye måltidene. Hun kan spise hel tiden hvis hun får muligheten. Jeg vet at jeg har nok mat ;)

Hva gjør dere for å underholde deres babyer?Blir det bedre snart? Jeg vil leke og kose med henne uten å sitte med puppen ute hele tiden ;)

Min gutt er også slik, prøver litt babygym, sitte i vippestol når jeg spiser eller dusjer, bruke lang tid på stellebordet. Han vil aller helst sovne til puppen, og våkner når jeg legger han fra meg. Nå er han syk og ligger ved puppen hele tiden. Lurer på hvordan jeg skal venne av ham den 'servicen' ;-)

Gjest Shanti ♥

Stellebordskos, babygym, vippestol(med leke på! Bsbybjørn.. Hun elsker den), gå rundt i huset og titte og ligge på magen på gym-matta, tar henne med på husarbeid også.. Blir fort overtrøtt på dagtid, men har vanskelig for å få til noe annet enn ultrakorte dupper, unntatt i bilen..

Endret av Shanti ♥

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...