Barbarella og froskebarna Skrevet 31. desember 2012 #1 Del Skrevet 31. desember 2012 Jula kunne ikke ha kommet på et mer ubeleilig tidspunkt... Jeg har ikke ultralyd før jeg er nesten 8 uker pga kapasitet i forbindelse med jula. Er 5+3 nå. Jeg er kvalm, men ikke verre enn at jeg kunne ha jobbet. Da hadde det nesten vært bedre med en travel hverdag enn juleferie... Prøver hardt å ikke være bekymret, og prøver å tenke at jeg ikke er gravid, men kvalmen er der nok til at jeg blir mint på det hele tiden. Og så er det sprøytene da... I tillegg ble jeg temmelig avslørt i jula da jeg var ute og spiste med en vennegjeng og jeg hadde bestilt spekemat ved en feiltakelse, og måtte be om noe annet... Vil ikke at noen skal vite det ennå, for jeg tenker at jeg bare kommer til å miste igjen allikevel. Har egentlig ikke noe behov for at folk skal vite at vi ønsker en til før det evt går bra. Har opplevd alle grader av kvalme eller ikke både i normale svangerskap og de som ikke har gått, så symptomene sier meg ingenting. Skulle bare ønske at jeg kunne få vite hvordan det går med dette svangerskapet! Men samtidig er jeg skeptisk til ultralyd hele tiden. Sist hadde jeg ultralyder hver annen uke, og jeg ble så opphengt i det og levde for neste ultralyd. Har et håp om å få et nogenlunde svangerskap denne gangen om alt går bra. Prøver å fokusere på at selv om jeg har mistet 4 ganger så har vi faktisk klart å lage to friske barn, og da er det fullt mulig at det går bra denne gangen. Måtte bare lufte tankene mine litt... Og tar gjerne imot råd til hvordan jeg skal få tankene på noe annet! :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144004212-tiden-g%C3%A5r-s%C3%A5-tregt/
helixxx Skrevet 31. desember 2012 #2 Del Skrevet 31. desember 2012 Hei. Eg er så einig. Tida kryp framover og ein blir veldig opphengt i neste ul. Min neste er på onsdag og det er berre 2 dagar til. Går og kjenner på symptom heile tida og er kvalm, trøtt og veldig svimmel, men som du seier - det har eg vore før og både når det gjekk gale og når det gjekk bra. Har ingen råd til korleis ein skal fokusere for å få tida til å gå fortare. Eg slit jo med det same.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144004212-tiden-g%C3%A5r-s%C3%A5-tregt/#findComment-144879633
TeaBag Skrevet 31. desember 2012 #3 Del Skrevet 31. desember 2012 Kjenner meg veldig igjen! Jeg er 5 uker ca selv, og det er mange uker frem til de berømte 12 :-/ Prøver å holde meg opptatt og overbevise meg selv om at alt er bra, men innerst inne går jeg med en konstant bekymring. Skal på UL når jeg er 7 uker - 2 lange uker til. Har dessverre ingen råd i komme med selv, men henger meg på om kanskje noen andre har det? Symptomene mine foreløpig er trøtt, oppblåst, ømme pupper, stikkinger nederst i magen og småkvalm innimellom. Klamrer meg til symptomene, selv om jeg vet at det er ingen garanti for at det går bra... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144004212-tiden-g%C3%A5r-s%C3%A5-tregt/#findComment-144879653
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå