Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg sliter masse med å sove. Blir jo helt zoombie på dagen men like trøtt på kvelden begynner beina.

Våkner mye og får ikke sove igjen:(

Har alltid hatt et tungt sovehjerte men dette har snudd seg helt.

Blir så lettere irritert og sint når jeg ikke får nok søvn.

Beskymringer for ditt og datt. Alt sitter så løst når man ikke får søvnen sin...

Noen søvnråd? Er i uke 32:)

Fortsetter under...

Føler med deg! Jeg er nå 35+0 og for min del blir det (dessverre) bare verre.. Sover stadig mindre og mindre.. :( Har en natt hvor jeg sover veldig godt med 2-3 påfølgende netter hvor jeg sover elendig.. Så har dessverre ingen gode råd å komme med, men håper noen andre kanskje har!!

Jeg er 29+4 og har så utrolig vondt i ryggen når jeg skal sove og har derfor slitt ganske mye med søvnen nå i jula. Det virker som det er ryggen, ikke bekken som krangler. Eneste som hjelper er å strekke ryggen i noen helt utrolig sære sovestillinger eller ligge på magen. Sistnevnte sier det seg selv at også er ganske håpløst.

Jeg tar magnesium tilskudd hver dag pga kramper i beina.

I natt har jeg sover i 3 timer og føler meg fullstendig utslitt!!

Jeg er også helt tett i nesa og må puste gjennom munnen.

Lungene presses opp av babyen og jeg får ikke sove heller av den grunn....

Er så sykt lei av å hangle!!!

Annonse

Samme her, sover elendig og våkner uten å finne søvnen igjen. Ligger å tenker å funderer over ting. Urolige bein , vondt i hofter og ligger med pute mellom beina (liker best å ligge på høyre side men må sv og til over mot venstre :) skifte stilling) vondt i hofter og bekken, stråler nedover beina og må tisse ofte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...