Gå til innhold

Hvilke vintersko hadde du som barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde de grå nesnalabber (heter det det?)

Når jeg var 14 hadde mamma kjøpt snowjogs til meg. Svarte med brodd under som man kunne pille ut. Fy flate som jeg skjemtes!

Den vinteren gikk jeg i joggesko.

Hva hadde dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nesna Lobba, cherrox, Biekso og skalla. Var mye det det gikk i, og så fikk vi noen ganger gå ut i lugga. Det var stas for de fikk så fin skli i bakkene :)

Skrevet

Cherrox tror jeg

Anonym poster: 0048ddb3ca4498ed2518915176b27e51

Skrevet

Cherrox, snowjoggers, slike grå "ladder"/samesko eller hva det nå heter samt Yetistøvler som forøvrig var helt forferdelige å ha på bena!

Skrevet

Røde labber, og cherrox. Hadde sikkert mer, men det er hva jeg husker.

Skrevet

Haha, jeg husker jeg ønsket meg cherrox, men fikk aldri det :P

Skrevet

Husker ikke, men jeg husker jeg frøs mye på beina..

Skrevet

snowjoggere frem til ungdomsskolen. Da brukte jeg forede "skoletter"

Skrevet

Cherrox som var iiiskalde husker jeg. Og de kom bare i en farge, sånn blankbrune.

Og så hadde jeg snowjogs i ulike kulører.

Skrevet

Ønsket meg også cherrox, men det fikk jeg ikke. Mine foreldre mente de var for kalde noe som sikkert stemte fordi jeg husker de andre barna klaget over kalde føtter til stadighet!!

Husker jeg stort sett hadde roots av forskjellige slag på ungdomsskolen. Barneskolen husker jeg faktisk ikke, bortsett fra de var varme og gode, men fantes ikke glatte under i det hele tatt så fryktelig kjedelig i akebakken når alle andre sto på beina ned :-D

Skrevet

Når jeg var på ungdomsskolen var det Isba sko som var tingen.

Før det vet jeg ikke, sikkert noe mamma fiska.

Anonym poster: a0db9966fd65915a1b4f5f53cef63cef

Skrevet
Nesna Lobba, cherrox, Biekso og skalla. Var mye det det gikk i, og så fikk vi noen ganger gå ut i lugga. Det var stas for de fikk så fin skli i bakkene :)

Samme her! Pluss snowjogs (vinterjoggere kalte vi dem...) - husker at de ble fort kalde og våte, ikke noen goretex der nei ;)

Gjest Hyacinth Bouquet
Skrevet

Sånne her grå sko med blå såle og snøring, vet ikke hva det heter. Og Snowjogs, haha!

Skrevet

Cherrox og bumma (både grå og svarte)

Skrevet

cherrox, snowjogs (ferskenfargete!) og første generasjons moonboots. Altså, ikke de "kule" moonbootsene med bling på og sånt, men de store kladdene som kom før de ble elegante og in.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...