Gå til innhold

Medisiner selges halv pris -Tromsø

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg er nå gravid i 3. trimester og tør å selge medisinene jeg har til overs etter forsøkene mine. Jeg selger Puregon 300 IE/0,36 ml, Orgalutran 0,25 mg/0,5 ml, og 17 fylte engangsapplikatorer med 1,125 g vaginalgel Crinone 8%. Selges til halv pris. Ta kontakt dersom du er interessert :)

Fortsetter under...

Hei,

jeg er nå gravid i 3. trimester og tør å selge medisinene jeg har til overs etter forsøkene mine. Jeg selger Puregon 300 IE/0,36 ml, Orgalutran 0,25 mg/0,5 ml, og 17 fylte engangsapplikatorer med 1,125 g vaginalgel Crinone 8%. Selges til halv pris. Ta kontakt dersom du er interessert :)

Hei, jeg er iferd med det som må bli det siste forsøket og ettersom jeg trodde det sist også, hvor jeg donerte vekk mine rester.. så havnet jeg hos deg;) Antar det har vært lagret kjølig over disse månedene. Så heldig du er:)

Hei,

Hei, jeg er iferd med det som må bli det siste forsøket og ettersom jeg trodde det sist også, hvor jeg donerte vekk mine rester.. så havnet jeg hos deg;) Antar det har vært lagret kjølig over disse månedene. Så heldig du er:)

Takk, jeg føler meg veldig heldig :)

Har sendt deg pm.

Puregon har ligget i kjøleskapet hele tiden og har holdbarhet til desember 2013 :)

• 3 uker senere...

Annonse

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...