Gå til innhold

Full versjon knappen virker ikke på mobilversjonen!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har samme problemet. Min løsning har blitt å trykke på Fullversom, for så å markere i adressefeltet, og trykke Gå, da får jeg alt fram:) nettleseren oppdaterer seg ikke automatisk til fullversonadresse, men legger den i adressefeltet

Annonse

Fullversjonknappen funker ikke selv om jeg er innlogga.

Det kan hende at det ikke funker dersom du fremdeles har noen gamle cookies som innlogget eller du endret utseendet mens du var utlogget.

Det skal hvertfall funke hakket bedre enn før, og for innloggede medlemmer er sjansen langt mindre for at det ikke skal gå enn det var før fiksen. Testet det selv før og etter fiks. Klarer ikke lenger å reprodusere at det ikke fungerer om man er innlogget.

Men vi er klar over at det fortsatt er noe trøbbel som henger igjen. Ser videre på saken senere :)

De gangene det ikke funker, så hjelper det hvis du kan si noe om:

1. Forsøkte du på mobil eller PC?

2. Nettleser?

3. Logget inn eller gjest?

Gjest Morn du

Det funker ikke på mobil. Jeg har en Sony Ericsson w995, aner ikke hvordan nettleser det er.

Har slettet alt som går an å slette uten at det hjelper.

For meg er det ingen stor sak altså, men før kunne jeg gå til full versjon og logge meg inn derfra, derfor ble jeg litt desperat da det ikke fungerte i forrige uke etter at jeg hadde tatt ut batteriet.

Etter noen timer og frustrasjon, trykket jeg "liker" på et innlegg, og fikk opp det jeg trengte for å logge meg inn :) puh.

For de av oss som liker full versjonen best er dette nok en større sak enn for meg ;)

Dette skjer både som innlogget og gjest.

Endret av LisaGikkTilSkolen

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...